Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (9897)

Vierailija
8021/9897 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse yli tosta että introvertti Virve matkaa tapaamaan jotain satunnaista ihmistä jonkun toisen ihmisen suosituksesta. Virve, joka ei pidä ihmisistä ja joka vietti päiväkausia naputtamassa Duolingoa majapaikoissaan ketään tapaamatta 😀

Vierailija
8022/9897 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Se V vähän erikoiselta tädiltä vaikuttaa vessassa virnuillessaan ja  kuvatessaan ihmisiä. Muutenkin hänellä on ihme tapa kuvata ihmisiä ja laittaa videoita nettiin. Yhtäkin miestä kuvasi pitkään tämän kävellessä - ilmeisesti vain siksi, että miehellä oli käsilaukku. V siis zoomasi välillä laukkuun!

Tuli sellainen fiilis (siitäkin), että V ei oikein itse tiedosta, mikä on ns. yleisesti hyväksyttyä käytöstä. Sama juttu siinä,kuinka pokkana vaan kertoo menevänsä hienon hotellin aulaan viettämään aikaa (vaikka ei itse majoitu siellä) tai kertoo hankkineensa ikean kanta-asiakaskortin vain, koska sillä saa ilmaista kahvia. Ihailen kyllä tavallaan V:n pokkaa kertoa tämän kaiken nolouden 😀

En kyl usko että kyse on siitä et Virvellä olis pokkaa, sehän on itsekin päivitellyt miten välittää liikaa siitä mitä muut ajattelee. Ennemmin kyse on siitä ettei virvellä ole alkeellisiakaan kykyjä lukea sosiaalisia koodeja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8023/9897 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ihmetellyt ketkä niitä Live laugh love tekstejä haluaa seinilleen, mutta mitä noita Virven storeja katsonut niin se ihminen on varmaan samanlainen kuin Virve. Joka ikisen lattean elämänviisauden on V jaksanut kuvata ostarilla. Varmaan ottaa ne merkkeinä universumilta.

Tämä x100 :D

Vierailija
8024/9897 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ilmeisesti sitten halutaan yhtäkkiä tätä sosiaalista elämää ja ollaan niin kiitollisia että saadaan elää sellaista, tosi suuri muutos kuten monesti täällä on jo todettu.

Tavatun ihmisen sijaan on tosin kuvailtu ja hehkutettu lähinnä tapaamispaikkaa 🤔. Ja jälleen kerran ollaan omaan silmään täysin sieluttoman näköisessä ostoskeskusta muistuttavassa paikassa. Joo, on kasveja ja vihreää, mutta jotenkin tosi muovisista ja tekemällä tehdyistä moderneista ostoskeitaista Virve kyllä tykkää. Kunhan on hyvä (ja ilmainen) vessamaailma :)

Vierailija
8025/9897 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä noita Virven hymyilyvideoita. Siis, kuvaa itseään hymyillen tuijottamassa kameraan samalla kun kävelee/tanssii/juoksee/istuu jossain? Niitä tulee niin monta putkeen. Ehkä perinteisempi olisi ottaa itsestään hymyileviä kuvia. No ehkä mä vaan oon niin kalkkis. Mutta jotenkin ihmeen väkinäinen ja kiusallinen olo tulee niistä videoista.

Vierailija
8026/9897 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä perinteisempi olisi ottaa itsestään hymyileviä kuvia. No ehkä mä vaan oon niin kalkkis. Mutta jotenkin ihmeen väkinäinen ja kiusallinen olo tulee niistä videoista.

Näitäkin on riittänyt, väkinäinen ja rasittava on myös tuo joka kuvan "millennial pose" nilkan ojennuksineen 🙄

Vierailija
8027/9897 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä perinteisempi olisi ottaa itsestään hymyileviä kuvia. No ehkä mä vaan oon niin kalkkis. Mutta jotenkin ihmeen väkinäinen ja kiusallinen olo tulee niistä videoista.

Näitäkin on riittänyt, väkinäinen ja rasittava on myös tuo joka kuvan "millennial pose" nilkan ojennuksineen 🙄

Prööt-poseeraus 😀

Vierailija
8028/9897 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 3,5kk ovat olleet onnellisinta aikaa Virven elämässä. Mikäköhän virka avioliitolla sitten on, jos on yksin onnellisempi.

Vierailija
8029/9897 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millaista Virven elämä on sitten ennen ollut??

Vierailija
8030/9897 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virven ihannesuhteen piti olla sellainen jossa toista rohkaistaan parhaaksi versioksi itsestään ja kumpikin saa kasvaa myös omillaan - nyt vaan kävikin niin että V löysi puolisoa paremmat "koutsit" ja elämänsä suurimman onnen näiden avulla, vain muutaman viikon aikana!

Virve puhuu että suuria olisi tapahtunut viimeisten 3,5kk:n aikana, mutta kyllähän se radikaali muutos ja onnellisuuteen pakahtuminen alkoi selvästi vasta näiden frendien ja sielunkumppanien tultua kuvioihin. Ei olisi kivaa luettavaa puolisona :/.

Vierailija
8031/9897 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut kapselimajoittujat ovat olleet miehiä, joten hostellissa on ollut mahtavaa :D.

Virve pääsi oppimaan tässä iässä millaista miesten vessa- ja suihkukäytös on (avartavaa), onneksi ei tarvinnut majoittua hankalien naisten kanssa 🤭.

Kuitenkin saatiin olla rauhassa ja "täysin omissa sfääreissä" (syyksi epäillään liian överiä pukeutumista), ihan kuin tästä kuultaisi läpi pieni pettymys, jotenkin law of attraction ja pussy power nyt pettivät kun huomiota ja ihailua ei tullutkaan Vietnamin viimeisten viikkojen tapaan.

Vierailija
8032/9897 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ihan ymmärtänyt mitä Virve tarkoitti sillä että on saanut olla rauhassa koska pukeutuu tietyllä tavalla...? Asuna siis pikkuinen kireä toppi ja pitkä vaaleanpunainen tyllihame. 

Mutta nyt kohta tulee taas mielenkiintoista kontsaa kun jatsimies tulee seuraan. Onko upeita syvällisiä keskusteluja? Käydäänkö yhdessä uusissa ihanissa kahviloissa päivittäin?

Vierailija
8033/9897 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussy powerin voimalla Virve oli tyllihame päällä kiivennyt yhteiskäyttökylpyhuoneen lavuaarin viereiselle tasolle istumaan, koska Virven kokoiset petitet eivät muuten yllä meikkaamaan. 🤣

Vierailija
8034/9897 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussy powerin voimalla Virve oli tyllihame päällä kiivennyt yhteiskäyttökylpyhuoneen lavuaarin viereiselle tasolle istumaan, koska Virven kokoiset petitet eivät muuten yllä meikkaamaan. 🤣

Se on kyllä totta, että peilit ovat usein liian korkealla ainakin täällä Suomessa. Minä olen vähän pidempi kuin Virve, mutta joudun usein hotellissa yöpyessäni antamaan palautetta siitä, että meikkipeilin korkeudensäädöstä ei ollut minulle mitään hyötyä, vaan peili jäi edelleen ihan liian korkealle. Käsittämätön juttu. Tosin Aasiassa ihmiset ovat keskimäärin lyhyempiä, joten ehkä lyhyen ihmisen elämän voisi kuvitella olevan siellä vähän helpompaa. 

Vierailija
8035/9897 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsiin niin, että hän tarkoittaisi pukeutuneensa vähän kajahtaneesti tms.

Vierailija
8036/9897 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt kohta tulee taas mielenkiintoista kontsaa kun jatsimies tulee seuraan. Onko upeita syvällisiä keskusteluja? Käydäänkö yhdessä uusissa ihanissa kahviloissa päivittäin?

Ja ennenkaikkea; kuka maksaa jos käydään :). K.Lumpurissa on taidettu perinteisesti kokkailla itse maailman parasta mikroruokaa, mutta saa nähdä millaiseksi "hyvä perusarki" elämän onnellisimpien 3,5kk:n jälkeen muokkautuu. Vieläkö noustaan higher and higher, vai joko on taantuman vuoro..

Vierailija
8037/9897 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taantuma lienee odotettavissa, koska tuskin etsii ja tapailee uusia ihania mieskavereita vuorokaudet läpeensä, kun oma puoliso on taas paikalla. Eihän sitä tiedä, mutta saattaa jopa jazzmiehelle olla liikaa, jos vaimo tuo random äijän tai siis jonkun uuden bestiksen heidän hotellihuoneen sänkyyn katsomaan ja kikattelemaan youtubevideoille. Tai jos vaimo menee hieromaan tai unohtamaan korvakorunsa bestiksen luo.

Vierailija
8038/9897 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiset keksit ja juomavesi löydetty uudessa avaruusasemahostellissa, vieläköhän verensokeria tasapainotellaan sillä jollain juomalla jonka koostumus on jo päässyt unohtumaan 🤔

Vierailija
8039/9897 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset 3,5kk ovat olleet onnellisinta aikaa Virven elämässä. Mikäköhän virka avioliitolla sitten on, jos on yksin onnellisempi.

Avioliitossa oleminen ei onnellisissakaan aviioliitoissa tarkoita sitä, että molemmat osapuolet olisivat koko ajan onnensa kukkuloilla. Myös masentuneet ihmiset menevät naimisiin ja saattavat olla masentuneita avioliitossaan, joka kuitenkin on hyvä avioliitto. Pelkkä kumppanin olemassaolo ei vielä poista masennusta.

Kääntäen: Myös yksinkin voi olla onnellinen.

Vierailija
8040/9897 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaamea miten myötähäpeää aiheuttava makkara-episodi Virvellä ollut thai night marketilla 🙈. Tai siis chättäily asiasta bestiksen kanssa, joka miehen aivoillaan selitti Virvelle mitä makkaran syöminen miehen näkökulmasta tarkoittaa. Hihihi, tälla tasolla se yhteydenpito syvällisten sielunkumppaneisen kesken on 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme