Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (9904)
Virve oli suunnitellut olevansa taifuunin ajan paastoamassa yksin kämpillä, kunnes ystävä laittoi viestiä että sateessa oli ihana kävellä. Tästä sit Virvekin tajusi että eihän sen sateen vuoksi tarvi olla kotona eristyksissä! Käsi ylös ne ketkä muistaa miten V linnoittautui Vallentunassa kotiin kun satoi vettä tai oli huono sää. No ihan kiva että tää uusi sydänystävä avartaa Virven maailmankuvaa, jatsimies ei sitä ilmeisesti ole ennen tehnyt.
Mä tajusin noi tyttöjen lelut kyllä niiksi meikeiksi...
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin noi tyttöjen lelut kyllä niiksi meikeiksi...
Mä ymmärsin seksileluiksi ja mietin et nyt on tmi. 🙈 Ehkä kuitenkin meinasi meikkejä?
Varmasti tarkoitti meikkejä ja hiuskäherrintä, mutta olipa taas mielenkiintoinen sanavalinta.
Vierailija kirjoitti:
Virve oli suunnitellut olevansa taifuunin ajan paastoamassa yksin kämpillä, kunnes ystävä laittoi viestiä että sateessa oli ihana kävellä. Tästä sit Virvekin tajusi että eihän sen sateen vuoksi tarvi olla kotona eristyksissä! Käsi ylös ne ketkä muistaa miten V linnoittautui Vallentunassa kotiin kun satoi vettä tai oli huono sää. No ihan kiva että tää uusi sydänystävä avartaa Virven maailmankuvaa, jatsimies ei sitä ilmeisesti ole ennen tehnyt.
Pelkästään Thaimaan sadekauden reippaamman kelin kokeneena (kaikki botskit peruttu ja olin jumissa saarella) en todellakaan lähtisi pihalle ja etsimään avoinna olevaa kahvilaa. Ei taas järki paljoa päätä pakota. Meinasko se jäädä tonne kahvilaan odottamaan että taifuuni tulee ja sit tuulen mukana lennellä himaan ja jos säilyy hengissä niin hehkuttaa onnellisena miten universumi taas antoi hyvää. Morjens.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tarkoitti meikkejä ja hiuskäherrintä, mutta olipa taas mielenkiintoinen sanavalinta.
Ainakin joskus ennen Virve on kutsunut dildoja tyttöjen leluiksi. 😃 minä luulen et juuri nyt Virve haluaa olla baddie-Virve ja provosoida juntteja suomalaisia. Virvehän jo kirjoitti että kirjoittaa jotain vaikka hän kuulostaakin suomalaiseen korvaan todella pahalta. Baddie-Virve kun ei ole nurkkakuntainen vaan cooli maailmanmatkaaja joka tietää suuren maailman tavat. 😎
Miksi Virve silloin joskus halusi minitalosta eroon? Muistan sen lämmityssekoilun kyllä.. mutta eikö siinä ollut aurinkokennosähköä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Virve silloin joskus halusi minitalosta eroon? Muistan sen lämmityssekoilun kyllä.. mutta eikö siinä ollut aurinkokennosähköä ollenkaan?
Siellä kaikki ahdisti. Rahaa meni ihan liikaa, asuntolainan korko nousi ja Virve tiesi ettei voi saada lainaa toiseen asuntoon kun ei ollut töitäkään (sanoi itse, ihmeteltiin miksi Virven sijoitussalkku ei käynyt ollenkaan vakuudeksi mutta ei kuulemma käynyt - yksi näitä Virve-mysteerejä). Kaikki maksoi ja ilmeisesti ei ihan oltu huomioitu mitä kuluja talosta tulee. Virve oli masentunut eikä uskallettu lämmittää tai käyttää vettä kun sekin maksaa. Kaikki siivoaminen oli mahdotonta, ei Virvestä ole siihen koskaan ollut eikä Virve esimerkiksi edes tiennyt miten ikkunat pestään eikä ymmärretty että nurmikko pitää leikata itse jne.
Sekin kävi mielessä että onko jazzimies tehnyt jotain joka on virveä suututtanut ja virve "kostaa" näin? Sen verran outoa päinvastaista menoa.. juurihan kertoi että ei voisi pitää sitä paljastelumekkoa oikein päin, ja nyt sitä pidetään juuri niin. Nyt sheivaillaan sääriä, kiharretaan hiuksia ja meikataan, himoshoppaillaan. Kaiken lisäksi ennen oli niin introvertti että ei halunnut olla muiden kanssa tekemisissä, mutta nyt etsii niitä muita "miehiä" netistä??
Mihin laukkuun nuo kaikki uudet vaatteet, kihartimet sun muut mahtuu? Ennenhän, tyyliin kuukausi sitten mietti jo jonkun hammaslangan kohdalla että tarvitseeko sellaista/mahtuuko mukaan. Niinkuin mitä ihmettä tää on :D
Niin ^, hyvä kommentti. Mitäköhän ne isot uutiset oli, joita jouduttiin lähteen sulattelemaan monen tunnin juoksulenkille Crocseissa. 🤔
Milloin Virven on tarkoitus palata Kuola Lumpuriin? Ilmeisesti ei ole maininnut mitään milloin kohtaavat taas aviopuolison kanssa. Meinaako mies viettää talvea Ruotsissa.
^^ Toki sopisi moni juttu hyvin eksälle kettuiluksi. Ei vähiten higher and higher, better and better ja hehkuttaa miten ensimmäistä kertaa elämässään on tavannut nii-in ihania miehiä
Mitä ihmettä ostolakko kun pitäisi kuluttaa jotta talous lähtee kasvuun!!
Eikö Virve vihjannut että sai jotain rankkoja uutisia joita piti sulatella ja surra.. tuskin mitään läheisen terveyteen liittyvää koska niin äkkiä siitä toipui hehkutukseen. Veikkaan tosiaan että mies haluaa eroa.
Eikö niiden pitänyt joulun aikaa viettää yhdessä KL:ssa? Vai Thaimaassa.. mutta yhdessä kuitenkin muistaakseni piti olla?
Virvellä neljänkympinkriisiä pukkaa?
Nyt ollaan käyty kirkossa. Tarkemmin seuranneet, onko tämä ihan tyypillistä Virveä? Vai liittyykö frendiin, jonka kanssa oli yöllinen tekstiviestikeskustelu jumalaan uskomisesta. Tai liittyykö tämä siihen dramaattiseen uutiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan jatsimiehellä eri mielipide tuosta "voisin kutsua kenet tahansa näistä uusista frendeistä kotiini ja kaikki olisi tosi luontevaa". :D
Fredmaneilla ei muuten tainnut kertaakaan käydä yhtään vierasta? Minitalossakim olisi naapuri halunnut piipahtaa ja jatsimiehen kaverit tulla kylään, mutta miehen piti keksiä jotain hätävalheita että miksi heille ei voi tulla.
Kävi joskus joku (anoppi ehkä?) kun kaikki petivaatteet oli konmaritettu ja lakanat piti lainata jostain (naapurista?).
Tuo vetovoiman laki -"uskonto" on äärimmäisen vastenmielinen, ja se johtaa äärimmäiseen itsekeskeisyyteen. Tunnen tosielämässäkin siihen hurahtaneita. He ajattelevat ansainneensa kaiken mahdollisen hyvän vain sillä perusteella, että ajattelevat oikeita asioita. Tästä käytetään sanaa manifestointi, eli ajatukset keskitetään kaikkeen siihen hyvään, mitä halutaan - yleensä rahaan ja tavaraan, ehkä myös sellaisiin aineettomiin asioihin kuin lomamatkoihin, mutta ei vahingossakaan vaikkapa henkiseen kehitykseen, jonka ansiosta ihminen voisi olla parempi kumppani, vanhempi tai ystävä. Toisista ei tarvitse välittää, eikä heitä tarvitse auttaa eikä heille tarvitse olla antelias, koska hehän voisivat vain itsekin alkaa ajatella oikeita asioita ja saada elämänsä kuntoon sillä tavalla. He eivät uhraa ajatustakaan sille, ettei universumi itse asiassa tiputa heille hyviä asioita taivaasta vaan ne hyvät asiat tulevat yleensä muiden ihmisten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vetovoiman laki -"uskonto" on äärimmäisen vastenmielinen, ja se johtaa äärimmäiseen itsekeskeisyyteen. Tunnen tosielämässäkin siihen hurahtaneita. He ajattelevat ansainneensa kaiken mahdollisen hyvän vain sillä perusteella, että ajattelevat oikeita asioita. Tästä käytetään sanaa manifestointi, eli ajatukset keskitetään kaikkeen siihen hyvään, mitä halutaan - yleensä rahaan ja tavaraan, ehkä myös sellaisiin aineettomiin asioihin kuin lomamatkoihin, mutta ei vahingossakaan vaikkapa henkiseen kehitykseen, jonka ansiosta ihminen voisi olla parempi kumppani, vanhempi tai ystävä. Toisista ei tarvitse välittää, eikä heitä tarvitse auttaa eikä heille tarvitse olla antelias, koska hehän voisivat vain itsekin alkaa ajatella oikeita asioita ja saada elämänsä kuntoon sillä tavalla. He eivät uhraa ajatustakaan sille, ettei universumi itse asiassa tiputa heille hyviä asioita taivaasta vaan ne hyvät asiat tulevat yleensä muiden ihmisten kautta.
Mä sain tuon The Secret -kirjan joululahjaksi 15-vuotiaana ja vuodessa mulla meni koko elämä sekaisin koska uskoin siihen :D Lopetin kouluun panostamisen ja ajattelin että musta tulee menestyvä muusikko jos vain oikeasti niin haluan ja kaverisuhteet menivät poikki, koska kavereiden mukaan musta tuli outo kusipää. Oma vika kun uskoin kirjan sanomaan.
Seksileluja ostettu ja niillä leikitty uuden frendin kanssa.