miksi kissa ei halua päiväsaikaan ulos mutta kun yö tulee
niin se avaa eteisen välioven tassullaan ja ulvoo rappukäytävään ku ei ois koskaan maailmaa nähnyt. ensin nukkuu koko päivän ku pöllö ja yöllä päättää että nyt emäntä lähdetään ulos. RASITTAVAA
asun kerrostalossa
Kommentit (17)
ei ole kissaa, mutta kaverit joskus valittaa kun lähtevät aamulla töihin niin kissa on kuskannut yön aikana kasan hiiriä ulko-ovelle :) Asutaan siis maalla...mä olen ymmärtänyt että se on kissalle ihan luontaista lähteä yöllä saalistamaan.
Täällä meidän perällä vaan on pidettävä kissat ja koirat nyt karhun takia sisällä öisinkin, meillä kun on viikon verran liikkunut nalle nurkilla.
se on vaan välillä niin rasittavaa ja leikattu kolli on
mä monesti oon parikin tuntia sen kanssa pihalla ja se ei saa ulkoilusta tarpeekseen
kova on vapaudenkaipuu ja mietinkin että pitäskö raukka lahjoittaa jonnekkin maalaiskotiin missä enemmän virikkeitä
kissat ovat söpöjä ja kauniita eläimiä ?
katso täältä www.dgunning.org niin varmasti selviää
:) kiitos linkistä :)t. ap.
siellä selviää miksi kissa menee yöllä ulos :P
siellä selviää miksi kissa menee yöllä ulos :P
ei siel oikeesti oo mitään ku mä vaan halusin saada lisää kävijöitä ja te idiootit menitte :P
ei siel oikeesti oo mitään ku mä vaan halusin saada lisää kävijöitä ja te idiootit menitte :P
Voitko vielä suomentaa mikä sivu se on?
ei vitsi ku tällä foorumilla on niin tyhmiä ihmisiä :P
Voitko vielä suomentaa mikä sivu se on?
Oot siis jotain 14v? :P
Oot siis jotain 14v? :P
16 :P
nythän on yö niin kissan pitäis olla ulkona :P
Itse ollaan jo opittu että näillä keleillä kissa saa olla yön ulkona, oli mikä oli.