Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä vittuilua kaverilta

Vierailija
29.05.2026 |

1 kaveri esitti ettei tunnista mua yhdestä ryhmäkuvasta, jossa olin laittautuneena ja meikki oli kevyt, ei rajauksia, ei tekoripsiä,ei tummaa luomiväriä, semmoinen ehostus mutta silti itseni näköinen minusta. Hän osoitti yhtä toista naista ensin "oletko sinä tässä" vaikka nainen jota hän osoitti oli paljon lyhythiuksisempi kuin minä ja hiuksetkin eri väriä kuin minulla. 

Sitten kun kerroin missä minä olen hän sanoi vain "näytät niin vieraalta etkä näytä itseltäsi". Meikki oli kevyt, ei räikeä, ja hän on usein ennenkin nähnyt minut meikeissä. 

Kehuja en kerjännyt kuvaa näyttämällä, näytin kuvan yhdestä onnellisesta hetkestä ja hän vaan laimeasti ainoastaan  kuittasi tuolla. 

Mites tässä selvittää onko kaverin lähimuistissa ja näössä vikaa vai onko vittuilua? Tiedän taustana että hän ns.tuomitsee liian laittautuneita naisia pinnallisena ja koska hän ei usein nää minua laittautuneena, oliko pakko heittää joku piikki. Vai onko hänellä päässä heittämässä tai silmät ristissä tms.. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ei halunnut vaan tunnistaa sinua. Syytä on vaikea arvailla. Ihmiset on välilä toisilleen niin idiootteja. Luultavasti hänellä vaan huono päivä. Älä välitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi