Kumman vartalon ottaisit, jos pitäisi valita?
1. suuret rinnat, hieman ylimääräistä vatsalla, pienehkö lantio
2.pienet rinnat, ei ylimääräistä vatsalla, iso lantio.
Kommentit (16)
taipuisin.. Tällä hetkellä kroppani on tiimalasi, eli isot rinnat + leveä lantio (no ei nyt mitenkään ihan hirveet, painan 52 kiloa, mutta selvästi kilot on lantiolla) eikä mua haittaa LAINKAAN että persuksissa on vähän ekstraa. Tissis saisi olla pienet, isoista on vaan haittaa urheillessa ja alkavat ajanmittaan roikkua.
Päärynävartaloa pidetään "terveempänä" kuin omenaa. Lisäksi pieni tai pienehkö lantio on naisella todella ruma. Ja suuret rinnat mielestäni myös.
terv hoikka tiimalasi
Mulla on isot rinnat ja niihin usein littyvä leveä selkä. Vyötäröä ei juurikaan ole. Ekassa työpaikassa mua sanottiin pötköksi, vaikka olin kokoa 34-36. Tästä on kyllä todella vaikea saada hyvännäköistä muuten kuin aivan äärimmäisellä evawahlström-urheilulla ja sittenkin vetoaisi vain osaan miehistä. Lisäksi lihominen tapahtuu mahassa, karmean näköistä. Päärynävartalotyyppi saa kyllä mun näkökulmasta olla onnellinen.
mulla on nyt oikein hyvä vartalo ja tykkään kropastani
2. rakastan naisellista pyöreää, suurta lantioo, ei sen rinnalla isot rinnat oo vaan mitään :) ja voihan tuollainenkin ihminen tietysti lihottaa jos haluaa vähän lisää vatsallekin. Musta ruminta on se että yläkroppa on isompi kun alakroppa :(
Jos esim. 100 cm, niin ehdottomasti 2.
Ykkösen - laihduttaisin siitä täydellisen kropan, mikä ei kakkosesta onnistuisi.
Ottaisin 1., koska sen "hieman ylimääräistä vatsalla" saa helposti pois. Isoa lantiota ei millään. Toki riippuu mitä tarkoitetaan suurilla rinnoilla. En haluaisi kuitenkaan mitään F-kuppia.
t. sanomattakin lienee selvä, että olen enemmän tuo 2 :)
1, koska tollanen kroppa tottelee kuria eli vyötärön saa laihdutettua mut sellasta järkky leveetä,rumaa,lantiota ei saa pois millään.
Ehkä sinne rintoihin sais helpoiten täytettä, joten 2.
Sitten silkkarit ja olis ns. täydellinen ;)
T. Suuret rinnat ja muodokkaan äässin omaava jolla myös hiukan masussa rasvaa. Eli plösähtänyt tiimalasi :D
leveä lantio on naisellinen. Pömppömaha ja kuihtunut perä viinamäen naisilla.
1. imetysaikana kokeilleena ei kiitos. Vartalo oli oudon epäsuhta - rotevan rintava yläosa ja kapea alaosa. Näitä vartalomallejahan näkee usein vanhemmilla fyysistä työtä tehneillä naisilla. Lantioni on sittemmin leventynyt ja ainakin minulle se naisellisuuden tunne tulee nimenomaan leveästä lantiosta eikä niinkään isoista rinnoista. Molemmat tietenkin olisi se optimi ja nimenomaan hoikalla uumalla.
Ottaisin ykkösen, mutta niin että sillä olisi myös sopivan leveä lantio. Tykkään sopivan muodokkaista naisista ja parasta on kun koko kroppa on sopusuhtainen eli isot rinnat ja leveä lantio. Itse olen hoikka ja sporttinen mies, mutta en tunne vetoa saman vartaloisiin naisiin.
-M25-