Heräsin lauantaina ilman housuja
Olin hyvän ystäväni seurassa (mies). Emme ole koskaan harrastaneet seksiä, ei tulisi pieneen mieleenikään harrastaa seksiä hänen kanssaan. Sama kuin jotain hyvää tyttöystävääni koittaisin. EI.
Olemme olleet ystäviä jo 8v. Mulla oli tosi häväisty olo ja nyt kysyin mieheltä, miksi heräsin ilman housuja, mitä vittua on tapahtunut, miksi mulla on tämmöinen olo?
Kertoi, että on riisunut housuni ja yrittänyt panna sammunutta minua. Ei ollut onnistunut siinä, pimppa oli sanonut vastaan.
Tämä ystävyys taitaa olla menetetty?
Kommentit (3)
Ei kukaan fiksu nainen ota koskaan alkoa miesseurassa niin paljon, että sammuisi. Riski jollekin tässä ketjussa kuvaillulle on ihan oikeasti aina olemassa, vaikka te ette sitä millään suostuisi uskomaankaan.
Miehet ja naiset ovat tässäkin asiassa hyvin, hyvin erilaisia. Mies ajattelee ystävänaisiakin aina jossain määrin eroottisesti ja kun alkoa otetaan reippaasti, saattaa vahinkoja tapahtua. Naiset eivät tätä yleensä ymmärrä, joten siksi yritän teitä siitä valistaa.
Naiselle sammuminen on aina älyttömästi suurempi vaara kuin miehelle. Joten älkää hyvät naiset sammuko koskaan miespuolisten ystävienne luokse.
Hmmmm. Mä luulen ettei kauaa tarvitsisi miettiä, onko menetettyä vaiko ei. Mutta kas, miksi sä NYT sitä vasta kysyit? On kohta tiistai. Pitkähköt piuhat, hee he..