Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Laitetaanko genitaalialueet yhteen" Jos mies ehdottaa rakastelua näin,

Vierailija
13.08.2012 |

innostutko?

:D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin himottamaan!

Vierailija
2/9 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ehdottaa! oon aina taivaassa kun se tekee minkäänlaisen aloitteen, vaikka sit ois juuri "kusivehkeiden yhteenhankaamista" ehdotellu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jos ehdottaisi vaikka nussimista tai köyrimistä.

Vierailija
4/9 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saa mustaa valkoisella kliinisen kokeilunne tuloksesta.

Vierailija
5/9 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että josko mentäis kusivehkeitä taas yhteen lätkyttelemään.

Vierailija
6/9 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies sanoi ihan suoraan: "Mä haluan tänään sua enemmän kuin koskaan. Olenko muistanut sanoa sulle, että olet elämäni rakkaus? Saanhan panna sua tänään?"

Vierailija
7/9 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies sanoi ihan suoraan: "Mä haluan tänään sua enemmän kuin koskaan. Olenko muistanut sanoa sulle, että olet elämäni rakkaus? Saanhan panna sua tänään?"

Olisin otettu tästä... Mun mies ei yleensäkään puhu paljoa ja jotenkin tulee semmonen tunne, että kun se kaipaa paljon seksiä, mutta että se ois ihan saman kenen naisen kans, ettei juuri minun kanssani. Olis ihana kun se joskus sanois näin

Vierailija
8/9 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon puhele. Mutta tänään sattui onni, ja autuus. Ja Kyllä, rakastelimme,koska se ilmaus sai mut syttymään. :)

Olisin otettu tästä... Mun mies ei yleensäkään puhu paljoa ja jotenkin tulee semmonen tunne, että kun se kaipaa paljon seksiä, mutta että se ois ihan saman kenen naisen kans, ettei juuri minun kanssani. Olis ihana kun se joskus sanois näin

Vierailija
9/9 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän romanttisesta lähestymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan