Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Säälittekö" lastenne kalliita reimatecejä yms. vaatteita?

Vierailija
26.11.2005 |

Itse ostan lapsilleni ennemmin vaikka kahdet halvemmat haalarit kuin yhdet yli sadan euron huippuhaalarit, jotka sitten kuitenkin ovat koko ajan kurassa ja vaarassa mennä rikki leikkien tuoksinassa.

Kaverini satsaa älyttömästi lastensa vaatteisiin ja karjuu lapsilleen kuin hullu, jos nämä makaavat maassa hienoilla haalareillaan tai potkivat hiekkaa kalliilla kengillään. Järjetöntä. Eihän vaatteiden pitäisi estää lapsen leikkejä!

Minun lapseni saavat remuta haalareissaan. Jos ne menevät rikki, niin eipä ole suuri taloudellinen tappio.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat ja perushaalari olisivat ainakin tämänpäiväisessä Helsingin nuoskalumi / loskasäässä läpimärät puolen tunnin kuluttua...

Vierailija
2/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä varten että se kestää kosteutta ja rypemistä :). Ja tyytyväisiä ollaan oltu.

Mutta mitä muuten noihin kalliisiin vaatteisiin tulee, niin meillä on lapsille sellaiset paremmat/kalliimmat takit ja huosut kyläily ja kaupunkivaatteiksi tarkoitettuna. Niitä säälin sen verran etten niissä päästäisi kuraan ja loskaan rypemään, mutta niiden käyttö siis rajoittuu jo muutenkin erilaisiin tilanteisiin.

Ja kalliimpien sisävaatteiden kanssa noudatan sellaista linjaa, että maalaillessaan ja muuten sotkuisissa puuhissa saavat käyttää vanhempia ja muuten ei-niin-väliä-vaatteita. Nou ykköset on varattu juuri kyläily- kaupunki- ja juhlatilaisuuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttöä varten ne on. tietty olis kiva ´jos säästyis myyntiin mut ei haittaa vaikka ei säästy. kauppavaatteet on sit erikseen.

Vierailija
4/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovassa käytössä haalari onkin ollut, ja on mahtavaa, kun ei ollenkaan tarvitse miettiä, onko haalari märkä tai kylmä. Kyllä kallis haalari maksaa itsensä takaisin talven aikana.

Vierailija
5/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes maassa on lumi. Viime vuoden Reimatec kelpaa lumettoman sään pihaleikkeihin. Jos olisi vain yksi talvipuku, niin silloin en sitä säästelisi, vaan heti tulisi käyttöön.

Vierailija
6/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos ostaisin sen 145e Reimateckin niin saattaisi hieman hirvittää :)

Mutta joka vuosi oon löytänyt TODELLA uuden veroisen Reimateckin jostain ja ikinä en ole yli 25e maksanut.

Vierailija
7/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kestää yhden talven eikä ole mennyt puhki vieläkään vaikka tänään oli ekan kerran lunta. Eikä ole tarvinnut pestä koska hylkivät likaa, olen AINOASTAAN pyyhkinyt ne rätillä.

En laittaisi rahaa kahteen paskaan toppapukuun ja halpiskenkiin kun on omasta lapsesta kysymys. Niin, ja hänellä on Remu joka on verrattavissa Reimateciin ja maksoi 91 e. Eli saa niitä edullisempiakin ei se Reimatec ole ainoa hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi