Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi me aikuiset opetamme lapsille, että muita EI saa kiusata, mutta monilla työpaikoilla tätä harrastetaan todella paljon.

Vierailija
17.12.2005 |

Itsellä on pahamieli yhden työkaverin puolesta. Minusta häntä kiusataan ja kohdellaan epäreilusti. Ei ole sellaista suoraa kiusaamista vaan seläntakana puhumista. Sitäkään ei ainakaan minun aikana tehdä suoraan vaan esim näin. Onkohan se X nyt oikeasti kipeä, jos on sairaslomalla. X teki tämän ja siihen päälle merkitseviä katseita. Tuo on minusta niin typerää. Itse olen vain osa-aikainen työntekijä, mutta tuota ei vaan voi olla huomaamatta. Nyt tämä työkaverini myönsi minulle, että hänellä on todella ulkopuolinen olo. En kyllä ihmettele sitä. Kyseinen työkaveri on aivan ihanan positiivinen tyyppi ja ystävällinen kaikille. Ilmeisesti hänellä menee muuten sitten liian hyvin elämässään ja sitä nämä muut kadehtivat tai jotain. En vaan tiedä, miten tähän puuttuisi, koska olen tosiaan vain n. 10H/ vko töissä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös yksi työpaikkakiusattu ystävä, joka on nyt pitkällä sairaslomalla asian takia. Ja uskomatonta minusta on se, että työsuojelu-ihmiset, ammattiliitto ym ei tee asialle mitään! Ystäväni on ehkä vähän erikoinen tyyliltään ja ehkä aika kipakka luonteeltaan, mutta varmasti ammattitaitoisin tällä hetkellä kyseisessä työpaikassa. Aika lannistettu ihminen nykyään, harkitsee vakavasti irtisanoutumista.

Mutta jos vanhemmat ovat työpaikkakiusaajia, niin voiko lapsista muuta tulla kuin koulukiusaajia ja myöhemmin työpaikalla sama meno jatkuu? Kotoa nämäkin asiat saa alkunsa. Jos koti on suvaitsematon ja sivistymätön ei muuta voida odottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän