Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö sinuakin, jos margariinirasian alumiinikansi ei avaudu nätisti

Vierailija
13.08.2012 |

vaan halkeaa siinä ekalla kerralla avattaessa ja sitten saa aina hankalasti repiä eteenpäin??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siin rasiassa oikeakin kansi, enemmän pännisi, jos se menisi rikki.

Vierailija
2/7 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä helposti kyllä nyhdettyä pois, vaikka hiukan repeääkin. Olen jo tottunut...

Enemmän ottaa päähän esim. ketsuppi- ja sinappipurkit, joissa on päällikorkin alla suojafolio, jossa ei ole kunnon irroitusläpyskää. Millään kynsillä ei tahdo saada reunan pienenpienestä töpöstä niin hyvin kiinni, että saisi suojan pois.

Joissain jäätelörasioissakin on todella hankalat muovit, saatikka sitten ne pahvipakkaukset, niistä en koskaan saa vedettyä siististi irti niitä repimissuikaleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää pilkunnussijat.

Vierailija
4/7 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä pilalla. Onneksi maailmassa on rauha ja lapset ruokittu.

Vierailija
5/7 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain jäätelörasioissakin on todella hankalat muovit, saatikka sitten ne pahvipakkaukset, niistä en koskaan saa vedettyä siististi irti niitä repimissuikaleita.

Totta, ja myös esim. suklaapatukkaakin tai karkkipussia on joskus hankala avata.

Vierailija
6/7 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää pilkunnussijat.

Näkee punaista. Ai perkele!

Vierailija
7/7 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ja myös esim. suklaapatukkaakin tai karkkipussia on joskus hankala avata.

Noissa karkkipusseissahan on se uusi direktiivi, jonka mukaan pussin sulkuliiman pitää olla niin tehokasta, että karkkipussia ei saa revittyä auki vetämällä pussin sivuja erilleen. Ehkä se on näissä muissakin elintarvikepakkauksissa sama juttu, että isot herrat Brysselissä ovat näin päättäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän