Miehen ex hoito..
Nyt kanssasisaret apuva:
Miten olette suhtautuneet tilanteisiin, joissa joudutte olemaan tekemisissä jonkun miehenne ex "hoidon" kanssa? Miten tuohon tilanteeseen tulee suhtautua? Nyt pärähtää päälle sellaiset bileet, joihin tämä "hoitokin" saapuu paikalle. Tuntuu inhottavalta tavata tällaista ihmistä, mutta en voi muutakaan. Korrektisti tulee käyttäytyä, mutta auttakaa...kuinka olette itse suhtautuneet ko. tilaneteeseen ja olenko ainoa, jolle tämä tekee näin pirun ahaa?
Kommentit (9)
Eihän sinulla ole mitään hävettävää, miehelläsi ja sillä naisella pitäisi olla. Itse käyttäytyisin mahdollisimman luontevasti ja olisin kuin ei mitään.
maltillista alkoholin käyttöä :D. Ettei tule juotua mustisviinaa.
Suhteenne aikanaoko ollut?
Jos noin, niin aitten niihkeetä, muutoin ei mtn ogelmaa.
tiedän, tuntuu inhottavalta.
Itse olen suhtautunut kuitenkin tosi neutraalisti. Mutta eipä sitä ehkä niin ystävällinen tule oltua kuin ihan kelle tahansa..;)
Ei tosin mitenkään ilkeäkään... Pakko se on vaan kestää :)
lakkaa kutsumasta toista ihmistä hoidoksi.Sulla on vain, todennäköisesti,miehen versio heidän suhteen kulusta joten se siitä.Jos miehelläsi oli jotain naisen kans ennen teidän suhdetta niin sitä suuremmalla syyllä sun pitää kunnioittaa vieraita ihmisiä.
Mene juhliin ja käyttäydy normaalisti,toivoen et sulle ystävällisyys on normaalia.Jos vähänkin epäilet,että juot liikaa ja nolaat itsesi niin älä juo pisaraakaan alkoholia.
Tuskin sä AP haluaisit et miehesi oli neitsyt peräkammarinpoika kun hänet tapasit?
niin olet niinkuin kenen tahansa ihmisen kanssa, en edes ymmärrä miksi tässä on joku ongelma?
Jos pettämishoito niin en menisi koska vetäisin varmaan turpaan. Miestä ja naista.
Ei sun kaveerata tarvitse, eikä hänen seurassaan iltaa viettää, mutta ole asiallinen. Anna mys miehesi vaihtaa muutama sana nostamatta meteliä. Kannattaa ehkä jutella miehen kanssa tilanteesta, ettei tule yllätyksiä, jotka taas ovat omiaan aiheuttamaan ikäviä tilanteita ja kohtauksia. Jos huomaat, että ko. hlö alkaa syystä tai toisesta ärsyttämään, lopeta alkon nauttiminen siihen. Viimeinen mitä haluat on että nostat juovuspäissäs metelin ja käyttäydyt typerästi. Kivoja juhlia joka tapauksessa!
käyttäytyy tietenkin fiksusti ja aikuismaisesti. Suhtaudut kuin keneen tahansa. Simple as that.