Tunnetko itsesi rakastetuksi?
Kommentit (6)
paitsi lapseni osalta
en tiedä mitä rakkaus on ja miten se näkyy. En tiedä rakastaako äitini mua vaikka ollaan läheisiä.
Lapset, vanhemmat, sisarukseni ja miesystäväni. Olen kokenut suuria menetyksiä elämässäni mutta olen onnekseni aina rakastanut ja tullut rakastetuksi.
Kai tässäkin pätee sanonta: Anna hyvän kiertää *sydän*
Viimeksi aamulla, kun herätin lapsen kouluun (2. luokka alkoi tänään). Hän availi silmiään ja ensimmäisenä ojensi kätensä peiton alta halatakseen mua isosti. =) Ja kun tein lähtöä töihin, tuli halauksia vielä monia lisää.
Lisäksi saan tuntea itseni rakastetuksi aviomieheni taholta, joka päivä. Hän sanoo sen sanoin, osoittaa teoin ja pienin huomionosoituksin. Hän on kiinnostunut minun mielialastani, ajatuksistani, hyvinvoinnistani. Joskus kahdenkeskisinä hetkinä saattaa pyyhkiä kyyneleitä silmäkulmastaan kun katsoo mua ja tajuaa (omien sanojensa mukaan), minkä aarteen hän on saanut. Ihanaa, kun hän tuntee minua kohtaan niin vahvasti ja ihanaa tuntea ihan samoin häntä kohtaan.
Lisäksi toki myös lapsuudenperheeni rakastaa minua eikä mikään itsestäänselvyys sekään. Jo näiden asioiden takia olen onnellinen. =)
Minulla oli kamala lapsuus, hylkäämistä, alkoholismia ym. ja mielisairaat vanhemmat. Minäkin sairastuin kaiken tämän seurauksena, mutta kun tapasin nykyisen mieheni, väitän että parantumiseni alkoi siitä.
On hullu ajatus ja tunne, kun tietää että joku ajattelee sinua joka päivä useampaan kertaan, kehuu ja rakastaa aidosti! Ensin en voinut uskoa hänen vilpittömiä sanojaan, vähättelin vaan ja väitin vastaan. Nykyään voin jo sanoa "kiitos" ja hymyillä. :) Mieheni on ihana olento ja kunnollinen ihminen kaikinpuolin, usein saan olla hänestä ylpeä vaikka joskus vähän häpeänkin hänen sosiaalisen silmänsä puutetta. ;)
ystävät, jopa pari läheistä miesystävää joilla tiedän olevan tunteita minua kohtaan vaikkei ystävyyssuhdetta kummempaa olekaan meidän välillä.
Ja minä rakastan heitä kaikkia niin paljon vaikkakin eritavoin:)
Mulla ei ole ketään joka rakastaisi mua. Paitsi tietty lapseni, äitini ja siskoni. Mutta siis sillain niinkuin miestä.