Millainen laiva tuo TallinkSiljan M/S Baltic Princess on?
Onko aivan levoton esim. to lähdöillä? Haluaisin yllättää miehen ja varata meille lyhyen stopin arkeen muutaman viikon päästä eli suunnitelmissa yksi yö tuolla Princesillä (to), yksi yö kylpylähotellissa (pe) ja liput Pähkinänsärkijään (pe ilta) ja takaisin lauantaina päivällä tuolla princesillä.
Kommentit (11)
Mä oon käynyt tuolla laivalla pari vuotta sitten ja iha siisti se oli silloin, palvelu oli vähä ynseätä tosin. Nyt keväällä oon käynyt pari kertaa Siljan Europalla Helsingistä ja oon tykännyt tosi paljon, siisti laiva (vaikka ei tietenkään uusi enää) ja hyvää ruokaa.
AP teidän ei missään nimessä kannata olla yötä laivalla...! Menkää (tuolla tai jollain muulla laivalla esim. pikapaateilla) hotelliin kahdeksi yöksi. Varsinkin jos irtiottoa arjesta ja romantiikkaa kaipaa niin tunkkainen pikku hytti ei ole kovin inspiroiva miljöö.
Monasti mainostetaan että yksi yö laivalla ja yksi yö maissa tulee edullisemmaksi, mutta se ei pidä paikkaansa. Sen pari kymppiä mitä ehkä säästää tuossa paketissa maksaa sitten laivalla muista palveluista. Esim. syötte maissa hyvässä ravintolassa edullisemmin mitä laivalla, lisäksi jos ajattelee kaunista päivää/iltaa niin itse mielummin vietän sen kävelemällä vanhassa kaupungissa tmv. en laivan käytävillä.
Kannattaa selvittää muut mahdollisuudet, en tiedä miten/mistä olet matkaa varaamassa, mutta kannattaa räätälöidä juuri itselle sopiva paketti (eli millä laivalla mihin kellonaikaan menee ja tulee, missä hotellissa on yöt jne.)
Ap on varmaan ukkokultansa jo risteilyttänyt, melkein vuoden vanha aloitus...
Hytti (b-luokan ikkunaton) oli tosi likaisen oloinen. Siivooja hiukan laappaisi imurilla keskilattiaa. Vessa haisi. En lähtisii sinne arjesta irtaantumaan.
Hytit olleet siistejä, ruoka on ollut hyvää ja yleensäkin laiva on parempi kuin muut missä olemme olleet.
Vaan olisin molemmat yöt hitellissa.
Ihan ok 20 h risteilypaatti se on, mutta en minä sellaiselle muutenkaan parisuhdepäiville lähtisi. Kerran ollaan työasioissa puolisoni kanssa siellä oltu.
Pikalaivalla (2h) yli ja vaikka 2 yötä hotellissa mieluummin kuin tuolle laivalle yöksi. Viimeks oli tän päivän Hesarissa Tallinkin hotellitarjouksia.
yksinäni Tallinnassa päiväristeilyn vaihtoehtona kun niin halvalla sai.
Vessa haisi hiukan, mutta muuten oli ihan ok kaikki.
Ja ihan rauhassa sain matkustaa, ei ollut häiriöitä muista, eikä ongelmia vaikka käväisin yökerhossakin yksin.
Me oltiin tällä Balttian Prinsessalla nyt, kun se on siirretty Turku-Tukholma -linjalle. Aivan järkyttävä laiva! Ihan selvä p...a haisi monessa kerroksessa toisella puolen laivaa! Esim yökerhoon ei sen hajun vuoksi voinut mennä! Oli kyllä eka ja vika kerta tuolla paatilla!
Esiintyjät oli surkeita, samoin ruoka ja hytit karmeita. Ollaan ennen käytetty Vikingiä, mutta haluttiin nyt jotain hieman parempaa, kun tätä niin mainostettiin. :O