Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!(PayPal)

Vierailija
04.08.2012 |

Miksei rahasumma, jonka olen maksanut PayPal:lla ja joka minulle on myöhemmin palautettu, näy tililläni?? PayPal:ssa se kyllä näkyy mutta ei tililläni verkkopankissa...Tuleeko se jotenkin viiveellä sinne? Maksoin "ostoksen" PayPal:lla ja sain rahat takaisin josta PayPal ilmoitti minulle sähköpostilla. En tiedä onko varsinaisella rahan palauttajalla PayPal mutta sitä kautta rahat ainakin palautuivat minulle...

Osaako joku auttaa? Varmaan täällä joku muukin käyttää PayPal:a ja on saanut palautuksen?

En tarvitse vastauksia, missä kehotetaan käyttämään rahat PayPal:ssa, kun sillä ei kaikkea voi maksaa ja tarvitsen ne "oikealla" tililleni...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy käydä sieltä se siirtämässä.

Vierailija
2/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy siellä miinuksena ( osto on +, hyvitys on -)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, että olet niin "asiantuntija"...

Vierailija
4/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomessa ei ole mahdollista se, että rahat menee suoraan tilille tai tililtä paypaliin. Pitää tehdä erillinen siirto aina. Ehkä olet asunut Jenkeissä ennen, siellä se onnistuu kyllä?

On se hyvä, että olet niin "asiantuntija"...

Vierailija
5/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee aina luottokorttihyvityksenä.

Vierailija
6/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nimittäin on aine mennyt, menee pari päivää, mutta silti ne on sinne menneet...Ja en ole asunut USA:ssa...

Vierailija
7/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkopankissa? Tai jossain muussa verkkopankissa?

Vierailija
8/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun henkilö on itse tallentanut asetuksiin toiminnon,että rahat siirtyy automaattisesti tillille.Ei ne itsestään tilille siirry.

Toiminto myös maksaa joka kerta kun rahaa siirtyy.

Eli,onko AP laittanut Paypall tiliinsä edellä mainitun toiminnon ja tallentanut sen pysyväksi toiminnoksi?

Vierailija
9/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun henkilö on itse tallentanut asetuksiin toiminnon,että rahat siirtyy automaattisesti tillille.Ei ne itsestään tilille siirry.

Toiminto myös maksaa joka kerta kun rahaa siirtyy.

Eli,onko AP laittanut Paypall tiliinsä edellä mainitun toiminnon ja tallentanut sen pysyväksi toiminnoksi?

En tietääkseni? Mistä sen voisi tarkistaa? Nyt tosin etsin sähköpostistani PayPal:n liittyviä sähköposteja ja siellä oli tullut muitakin palautuksia, jotka myös näkyivät Nordean verkkopankissa, parin päivän viiveellä...Eli ehkä tuo viimeisinkin sitten tulee sinne pian? Sanoisitko kuitenkin vielä mistä voin tarkistaa olenko laittanut asetuksista että rahat siirtyy automaattisesti tilille?

Vierailija
10/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tää rahasumma palautui sulle myyjän lähettämänä vai miten? Tottakai sillä myyjällä on paypal tili, eihän niitä rahoja voi muuten sulle lähettää. Mene kattoon kaikki sun tilin aktiviteetit, siellä on kaikki mitä sun tilillä on tapahtunut.

Vierailija
11/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne rahat odottaa siellä että käyttäsit niitä. sillä se paypalli tienaa. jos haluat ne tililles sieltä pallista niin siirrä ne erikseen, ei ne voi kahdessa paikassa näkyä. jos ne näkyy pallissa niin ei ne näy pankissas tai muutenhan sulla olis ne tuplaten.

Vierailija
12/12 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne rahat odottaa siellä että käyttäsit niitä. sillä se paypalli tienaa. jos haluat ne tililles sieltä pallista niin siirrä ne erikseen, ei ne voi kahdessa paikassa näkyä. jos ne näkyy pallissa niin ei ne näy pankissas tai muutenhan sulla olis ne tuplaten.

Ne ei näy siellä "balance"-kohdassa...Siellä näkyy 0,00 € tai jotain...

T:Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme