Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvolantäti ihmetteli ettei paino ole noussut,nyt rv11 menossa

Vierailija
13.08.2012 |

Eka käynti oli siis rv 7 ja nyt oli painoa saman verran.

Ensimmäisellä käynnillä valitettiin kun on painoa liikaa,ja nyt sitten siitä ettei paino nouse,HUOH! Ihan uskomatonta kyttäämistä.

Ja olen kyllä ymmärtänyt ettei painon edes pidä nousta noin aikaisessa vaiheessa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa nousi tasaisesti. Nyt olen yli rv 30 ja vasta nyt painoni on noussut enemmän kuin 2 kg! Tosin neuvola ei ole ollut huolissaan sillä lähtöpainoa on ollut jonkin verran. Ei tarvitse tullakaan painoa kuulemma. Ja maha kasvaa silti keskikäyrää. Spurttia tulee vasta täällä loppupäässä, joten säästä kilosi sinne vaan ; )

Vierailija
2/10 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei noussut paino koko aikana. Tai siis lasketun ajan jälkeen saattoi nousta kilon tms. mutten enää jaksanut mittailla.

Viikko synnytyksen jälkeen paino 10 kg vähemmän kuin ennen raskautta. Mutta mulla olikin ylipainoa raskautuessani. Että tosi hyvä dieetti oli, suosittelen. ;) No ei vaan, sitä pahoinvointia en todella haluaisi takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rv 34 ja painoa tullut +2kg siitä mistä lähdettiin. Eikä kukaan ole valittanut...

Vierailija
4/10 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdessa raskaudessa ollut tuossa vaiheessa vähemmän painoa kuin normaalisti ei raskaana ollessa. Pahoinvointi on vienyt veronsa.

Vierailija
5/10 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka käynti oli siis rv 7 ja nyt oli painoa saman verran.

Ensimmäisellä käynnillä valitettiin kun on painoa liikaa,ja nyt sitten siitä ettei paino nouse,HUOH! Ihan uskomatonta kyttäämistä.

Ja olen kyllä ymmärtänyt ettei painon edes pidä nousta noin aikaisessa vaiheessa?

Mitä sulle tarkalleen ottaen sanottiin? Että onko vaan sun tulkintaasi tuo "valittaminen"?

Vierailija
6/10 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla neuvolakäynnillä terkka päivitteli mun ylipainoa. Sain sitten itseäni niskasta kiinni ja söin koko raskausajan terveellisesti ja monipuolisesti.

Mun paino ei noussut kuin puoli kiloa synnyttämään mennessä. Ja kun pääsi laitokselta, 5 kiloa oli hävinnyt.

Lapsi painoi 3750 ja oli 52 senttiä pitkä ja täysin terve.

kaksi viikkoa synnytyksen jälkeen mun paino oli pudonnut lähtötilanteesta 10 kiloa. Lääkärin ja neuvolan mielestä odotus meni hienosti. Mitään murheita ei ollut matkalla.

Eli älä huolehdi, jos paino ei nouse - jos sulla on valmiiksi ylipainoa. Raskaus on hyvä hetki muuttaa elämäntapoja :-)

Vierailija
7/10 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei paino noussut yhtään raskaudessa. Mikään ruoka ei oikein maistunut, paino synnytyksen jälkeen -10kg. Ja neuvola oli lähinnä huolissaan että onko meillä perheväkivaltaa tai jotain ongelmaa kotona, kun en myöskään nukkunut juuri ollenkaan... Ja ei tullut vauvasta yökukkujaa, pieniruokainen kylläkin.

Vierailija
8/10 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paino laski alussa. Ja alkoi nousemaan vasta rv 20.

Vierailija
9/10 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa nyt ehkä sokeripalan verran max. ei tarvi nousta paino ekaan 6kk yhtään.

Vierailija
10/10 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 24 mennessä vain 300g. Sen jälkeen paino nousi synnytykseen asti 3kg. Synnytyksen jälkeen paino laski 15kg. Olen hieman ylipainoinen, joten en syönyt kahden edestä :) Neuvolassa ei puututtu asiaan.