Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsemurha lähipiirissä, niin paska olo

Vierailija
12.08.2012 |

onko näissä joku logiikka tai teoria, miten tunteet menee? Alun äimistyksestä ja ihmetyksestä olen päätynyt epämääräiseen paskaan oloon.

Oon vihanen ja surullinen ja epäuskoinen ja ärtynyt ja jotain muuta, vähän kuin kutiaisi ihon sisäpuolelta, yhtä epämiellyttävä olo.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään itsemurhan tekijä haluaa aiheuttaa pahaa mieltä läheisilleen teollaan. Sitä on siinä omassa tilanteessaan vaan niin paha olla, että ei enää jaksa. Ei jaksa tsempata muiden takia, vaan päätyy siihen ratkaisuun, jolla lopulta helpottaa omaa oloaan.

Mulla on toinen omista vanhemmista tehnyt itsemurhan mun ollessa vielä teini-ikäinen. Ikinä en ole ollut vihainen hänelle siitä syystä, enkä syyllistänyt siitä kyllä muitakaan. Jokainen tekee oman ratkaisunsa, omasta näkökulmastaan katsoen. Ei itsemurha vie pois niitä hyviä muistoja ja kokemuksia siitä ihmisestä.

Tottakai saa tuntea vihaa, mutta voisiko olla itsellesi helpompaa, että vihan sijaa yrittäisit ymmärtää?

Vierailija
22/23 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vika on niissä läheisissä, jotka eivät auttaneet silloin kun vielä olisi ollut mahdollisuus.

Jos on yrittänyt auttaa läheistään, niin sitten voi sentään ajatella, että mä yritin mutten osannut enempää.

Ihmiset vaan niin mielellään jättää toiset yksin ja ajattelee, että selvitköön jokainen vaan itse, toisten asiat ei kuulu mulle. Valitettavasti sitä saa mitä tilaa. Eihän sellainen ihminen osaa toisiakaan helposti auttaa, joka ei itse ole koskaan apua saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin yllättynyt, epäuskoinen, peloissani, tunsin syyllisyydentuntoja, häpesin, sitten vihainen, surullinen, erittäin vihainen, kunnes nyt vihdoinkin huomaan että ikävöin henkilöä joskus, mutta en ajattele häntä enää päivittäin tai edes viikoittain.

Kesti kauan, mutta siitä toipuu. Pahinta oli kun kaikki tunteet vyöryivät joskus yhtäaikaa päälle todella voimakkaina. Ei niitä pystynyt silloin analysoimaan. Oli vain epämääräinen lamaannuttava olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme