Madonnan konsertista valunut puolen tunnin ajan jo porukkaa ulos - miksiköhän?
Kommentit (26)
ja soittolupa niillä on vain klo 23 asti, mutta en tiedä ovatko oikeasti jo lopettaneet. Aika lyhyeksi jäi konsertti jos noudattavat soittoluvan ylärajaa. Vituttaisi hitosti jos olisin maksanut ja tulisi alle tunnin konsertti.
Ihmisiä ei vaan vissiin kiinnosta. Ehkä saaneet ilmaisliput.
Jengi oikeasti lähtee kesken pois alle tunnin soiton jälkeen?
ehkä lähdössä vikat bussi/juna -vuorot.
Hih- Onko joku oikeasti vauva-lehden palstalla ja sisällä konsertissa?
Jengi oikeasti lähtee kesken pois alle tunnin soiton jälkeen?
Portin 34/35 kohdilta jatkuva virta ulos noin 5:n eka biisin jälkeen!
Pikku Huopalahdessa saakka jytisee...
Meidän teini siellä ja sais ehtiä takas tänne Turkuun ajoissa.
Meille Käpylään ei oo kuulunu mitään koko viikonloppuna. Tyhmää. Olis ollu nasta kuunella edes jotain, kun en itse päässyt mihinkään :)
Tämä palstahan on parempi, kuin Twitter ;D
Meidän teini siellä ja sais ehtiä takas tänne Turkuun ajoissa.
Ehtiiköhän junaan...
Itse makaan just nyt sohvalla himassa ja kuuntelen ikkunasta Madonnaa. Varmaan jo vika tai tokavika biisi kyl.
Varmaan älli kuitenki riittäny ja lähteny ajoissa, Ei viittis lähteä ajamaan täältä sinne asti ;D
Kiitokset tosiaikaisesta seurannasta.
Itse makaan just nyt sohvalla himassa ja kuuntelen ikkunasta Madonnaa. Varmaan jo vika tai tokavika biisi kyl.
Olympiakylään ei kuulu mitään. Ei nyt, eikä koko viikonloppuna. Alan mököttää.
Olisin itsekin lähtenyt, mutta odotin edes yhtä innostavaa biisiä. Express yourself ja Masterpiece olivat hyviä, mutta tokavikana tullut Like a prayer vasta nosti tunnelman kattoon. Uudet kappaleet enimmäkseen sieltä minne aurinko ei paista.
Oikeesti joskus porukka on tosi noloa kun eivät halua jäädä ruuhkaan, teatteristakin änkeää porukkaa ulos 5-10 minuuttia ennen näytöksen päättymistä ettei vaan tarvitse jäädä narikkajonoon.