Unelmoin seikkailuista, miten aloittaa
Olen koko ikäni miettinyt sitä, että haluaisin myydä tavarani ja lähteä reissaamaan, en vain tiedä miten aloittaa ja miten pärjää.
Mihin siirtää postit?
Saako suomessa pikatyötä? Jos rahantarve iskee.
Mitä tarvitsee ehdottomasti mukaan?
Pelottava ajatus, mutta elämäni isoin haave. Miten helppoa olisi vain lähteä?
Onko ketää, joka olisi tehnyt näin?
Kommentit (10)
Jos posti on se suurin ongelma,niin kannattaa pysyä turvallisesti neljän seinän sisällä. Ulkona on vaarallista, kai sen edes tiedät?!
Vierailija kirjoitti:
Pikkukakkosen mukaan "seikkailun voi löytää ihan mistä vaan", joten suosittelisin aloittamaan vaikkapa keittiöstä tai kirjastosta.
En kaivannut vittuilua tänne. Kiitos vain. Olen oikeasti aika onneton omassa elämässä, olo on kuin loukussa olisi. Mutta kiitos, kun tuommoinenkin kommentti voi pahentaa ihmisen syrullisuutta ja masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos posti on se suurin ongelma,niin kannattaa pysyä turvallisesti neljän seinän sisällä. Ulkona on vaarallista, kai sen edes tiedät?!
En kaivannut vittuilua tänne. Kiitos vain. Olen oikeasti aika onneton omassa elämässä, olo on kuin loukussa olisi. Mutta kiitos, kun tuommoinenkin kommentti voi pahentaa ihmisen syrullisuutta ja masennusta.
Ja koti on tilastoissamme isoin kuoleman loukku.
Postit voi ohjata vaikka omien vanhempien luo tai Poste Restanteen.
Jos on tarkoitus reissata Suomessa niin olisiko kuitenkin hyvä jättää koti paikalleen ja lähteä reppu selässä matkalle? Onko sinulla auto tai millä ajattelit matkustaa?
Keräät rahaa 6kk. Postit kaverille tai vanhemmille. Varaat lentolipun. Aina jotenkin selviää, vähän kannattaa budjetoida ja mennä jossain vaiheessa jonnekin missä voi tehdä töitä.
Good Luck.
Käyttäjä41985 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkukakkosen mukaan "seikkailun voi löytää ihan mistä vaan", joten suosittelisin aloittamaan vaikkapa keittiöstä tai kirjastosta.
Se oli vitsi ja Pikkokakkosessa oikeasti lauletaan näin. Mielestäni se, että näkee ihmeellisiä hetkiä arjessa tuo paljon suurempia voimavaroja vs mystisen seikkailun hakeminen. Elämä ei ole elokuvaa, vaan pieniä tärkeitä ja merkityksellisiä hetkiä. Mitä haluat paeta arjessa, minkä takia haluaisit jättää kirjaimellisesti kaiken?
Tarkoitus ei ollut kuitenkaan aiheuttaa pahaa mieltä ja olen pahoillani, jos näin tein ja pyydän sitä anteeksi.
Ilmeisesti et ole töissä? Silloin säästät rahaa niin pitkään kuin pystyt. Jos olet menossa vaikka johonkin etelään niin voithan yöpyä vaikka teltassa. Jos olet työvoimalaitoksen asiakas, niin heille et kerro seikkailustasi, sillä he laittavat muuten karenssin ellet ole heidän käytettävissä. Samat lippujen täyttelyt onnistuu kyllä muualtakin. Tosiaan Posterestanten hankit.
Ja jatkan, joidenkin voi olla vaikea ymmärtää mutta joskus on pakko repäistä. En silti laittaisi asuntoa pois, paitsi jos reissun jälkeen voit yöpyä kavereilla/vanhemmilla kunnes uuden saat. Jos lähdet toiseen maahan ja meinaat asua siellä, niin kuka hoitaa terveydenhuoltosi?