Siis onko Usain Boltin etunimi tuo Usain?
Mä olen luullut, että se Usain tarkoittaa, että on kotoisin USA:sta vert. Suomen Pitkämäki tai mitä näitä nyt on. Kertokaa nyt, miten tämä on. Sanottakoon, etten seuraa olympialaisia.
Kommentit (24)
Enkä ole kisoja katsonut minuuttiakaan
Enkä ole kisoja katsonut minuuttiakaan
Onneksi en ole ainut ja onneksi en ehtinyt kysyä asiaa keltään livenä. :D
Ap
on vähän erikoisia etunimiä. Yohan Blaken isän nimi etunimi on Shirley :D
Yrititkö samaa kuin se legendaarinen Uusipaavalmentajaniemi :)
Yrititkö samaa kuin se legendaarinen Uusipaavalmentajaniemi :)
Näin ei kuitenkaan ollut. :D
Ap
on nimessä Shirley? Tuikitavallinen nimi suuressa osassa maailmaa.
Oikein yllätyin kun näin hänet juoksemassa Jamaikan puku päällään viestissä. Olin aina luullut hänen olevan Usalainen.
Tää teidän "muka huumori" ei ole yhtään hauskaa
on harvoin hauskaa. Kuten tämä yritys.
Eihän sitä edes lausuta "usain", ja miten vitussa kirjoitetussa muodossa voisi luulla että Usain tarkoittaa Yhdysvaltoja?
Eihän sitä edes lausuta "usain", ja miten vitussa kirjoitetussa muodossa voisi luulla että Usain tarkoittaa Yhdysvaltoja?
Minä en edes koskaan ole lukenut Boltin etunimeä mistään. En ainakaan muista. Urheilu-uutisia kuuntelen harvoin ja silloinkin puuhaan muuta, joten en niin tarkkaan ole kuunnellut sanotaanko Usain vai Usan. Jos muutama päivä sitten olisi minulta kysytty Boltin etunimeä niin en olisi sitä tiennyt. Varmaankin olen sen Usainin kuullut aiemminkin, mutta liittänyt sen vaan maahan koska tosiaankin luulin hänen olevan Usalainen.
t.12
Minä en edes koskaan ole lukenut Boltin etunimeä mistään. En ainakaan muista. Urheilu-uutisia kuuntelen harvoin ja silloinkin puuhaan muuta, joten en niin tarkkaan ole kuunnellut sanotaanko Usain vai Usan. Jos muutama päivä sitten olisi minulta kysytty Boltin etunimeä niin en olisi sitä tiennyt. Varmaankin olen sen Usainin kuullut aiemminkin, mutta liittänyt sen vaan maahan koska tosiaankin luulin hänen olevan Usalainen.t.12
Mutta väittäisin, etteivät edes urheilutoimittajat lausu "Yhdysvaltojen tai Usa:n" muodossa "usan". :D
Jos sinä teet niin, kannttaa ehkä jo nyt tiedostaa että se ei ole IHAN oikein. :D
Oikein yllätyin kun näin hänet juoksemassa Jamaikan puku päällään viestissä. Olin aina luullut hänen olevan Usalainen.
että on monia USA:ita, ja Bolt on niiden kaikkien edustaja.
ja miten vitussa kirjoitetussa muodossa voisi luulla että Usain tarkoittaa Yhdysvaltoja?
Mutta jos se on kirjoitettu jossain muualla.
on nimessä Shirley? Tuikitavallinen nimi suuressa osassa maailmaa.
Mutta en ole kuullut aiemmin, että voisi olla etunimenä myös miehellä.
Se : vaan nayttaa vahan erikoiselta ulkomailla, ja jotkut tyhmat on lukeneet Usain.
yleinen myös miehen nimenä, mutta nykyään lähes pelkästään naisen nimi. Esim. Vihervaaran Anna -kirjoissa Annan yhden pojan nimi on Shirley
on harvoin hauskaa. Kuten tämä yritys.
Miksi mun aloituksia luullaan niin usein provoiksi, mä en käsitä! Mä kun en edes käsitä koko provoilun hauskuutta.
Mä en ole koskaan kuullut kenenkään lausuvan tuota Usain nimeä ääneen vaan olen nimenomaan lukenut jostakin "Usain Bolt" ja jotenkin ajatellut, että se on USA:sta, vaikka nyt tajuankin, ettei sitä noin voisi kirjoittaa. Mutta tulipahan tämäkin nyt selvitettyä eikä nolattua itseään julkisesti! :)
Ap
Usain St. Leo Bolt (s. 21. elokuuta 1986 Trelawny, Jamaika) on jamaikalainen pikajuoksija.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Usain_Bolt