Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morsiamella silmälasit

Vierailija
12.08.2012 |

En ymmärrä miksi silmälaseja pitävä morsian ei edes häidensä ajaksi voi hankkia piilolinssejä.. Niitähän myydään myös ns. kertakäyttöisinäkin!

Itsellänikin on huono näkö ja käytän silmälaseja, mutta melkein päivittäin on käytössä myös piilarit

Mielestäni vaan hienon kokonaisuuden lähes aina pilaa silmälasit.. Vaikka silmälasit olisivatkin hienot ja sopisivatkin naiselle.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jotenkin käy juhla-asuun. Ehkä vanhemmalla arvokkaalla rouvalla menettelee, mutta ei nuorella perinteisellä morsiamella.

Vierailija
2/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ymmärrän hyvin että ei viitsi yksien häiden takia nähdä sitä vaivaa että menee optikolle sellaiset sovittamaan ja hankkimaan ja opettelee sen käytönkin vielä. Alkuunhan niiden käyttö ei ole välttämättä ollenkaan helppoa ja voi olla lopputulos punaiset ärtyneet silmät jos kokematon piilarinlaittaja nyhrää niitä ennen häitä tunnin silmiinsä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuuutta, miten ne sen kokonaisuuden pilaa?

Vierailija
4/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasit on niin osa minua että en edes nouse sängystä ylös ennen kuin lasit on päässä. Ne on päässä aina, usein jopa miehen kanssa rakasteltaessa. En ole riisunut silmälasejani vapaaehtoisesti edes synnytyksessä, yhden kerran kätilö vei lasit väkisin ja silloin tuntui kuin olisi vienyt multa vaatteet päältä...

Olen pahasti allerginen monelle asialle ja mun silmät eivät kestä piilolinssejä, vaan valuvat vettä niin että ne linssit tulevat silmistä ulos kyynelvuodon mukana. Ilman laseja olen jos en ihan sokea, niin hyvin heikkonäköinen ainakin.

Joten ei, minun kohdallani piilolinssit eivät tulleet kysymykseen häissäni. Olisinpa mahtanut olla kaunis morsian kyynelten valuessa pitkin kasvoja... ja minusta morsiammenakin pitää olla oma itsensä- minä olin, sillä lasit ovat iso osa minua.

Vierailija
5/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmälaseista tai piilareista kiinni. Lapsellista.

Vierailija
6/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi morsiamella on häissään oman väriset silmät. Nykyisin kun on noita värillisiä piilareita, pitäisi kaikkien maailman morsianten värjätä hiuksensa vaaleiksi ja laittaa silmiin siniset piilarit, koska ainoa oikea prinsessa on vaaleatukkainen ja sinisilmäinen. Minusta on ihan kauheaa, että joku haluaa olla mieluummin oma itsensä ja tuntee itsensä kauniiksi, vaikka hänellä olisi vihreät silmät ja tumma tukka. Täysin käsittämätöntä. Minun mielipiteeni on oikea, ja kaikkien pitää olla minun kanssani samaa mieltä.

Vierailija
7/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku menee naimisiin näkövammaisen naisen kanssa!

Vierailija
8/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ette varmaan laita juhlameikkiä tai -kampausta? Tai laita erikoista morsiuspukua?

Vierailija
9/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein sen virheen, että turhamaisena ostin piilarit häihini, vaikka aina muutoin käytän silmälaseja. No, sen verran oli järkeä että totuttelin niihin useammankin viikon etukäteen. Huomasin jo melko varhain, että piilarit ei tunnu hyvältä. Laitoin ne silti häihin ja koko päivän silmäni punoittivat ja jouduin räpyttelemään niitä epänormaalin usein. Arvatakaa vaan harmittaako...

Tarinan opetus: kaikille ei piilarit sovi ja jos olet sellainen henkilö, sinun ei kannata mennä naimisiin kuin korkeintaan maistraatissa kahden (sokean) todistajan läsnäollessa eikä varsinkaan erehtyä ottamaan hääkuvia!!

Vierailija
10/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka haluatte olla omannäköisiänne, niin ette varmaan laita juhlameikkiä tai -kampausta? Tai laita erikoista morsiuspukua?

Minulla on meikki ja kampaus joka päivä ja ne silmälasit. Töissä työvaatteet ja arkimeikki, juhlissa juhlavaatteet ja juhlameikki, omissa häissä häämekko ja häämeikki.

Vierailija
11/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulhata siihen pieni omaisuus. Järjetöntä touhua. Rahat voi käyttää järkevämminkin. Häät on vain yksi päivä elämässä. Avioliitto toivottavasti loppuelämän pituinen. Ei yhtään ihme, että puolet avioliitoista päättyy eroon, kun panostetaan vain siihen yhteen prinsessapäivään ja yritetään siitä kaikin tavoin tehdä unelmien täyttymys. Jopa ihan järkevät naiset laittautuvat täysin tunnistamattomiksi ja sonnustautuvat mekkoon, jossa rusetti takamuksen päällä kuin mikäkin lahjapaketti.

Vierailija
12/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan varmasti pitäisin rillejä, jos vielä joskus olisin morsian! Piialreitya kokeilin ja paitsi että ne olivat järkyttävän epmukavat ja silmäni vuosivat, silmärypyt olivat aivan tyrkyllä, kun lasit ei peittäneet näkymää.

Ei ei. Lasit päässä aina.

Vierailija
13/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä opetus. Todellakaan me rillipäät emme saa mennä naimisiin mikäli emme voi käyttää piilolinssejä. Luitko muuten viikonlopun Iltasanomat? Siellä anne Kukko..? kertoi että myöskin iltapukujen käyttö on rillipäiltä kielletty.

Vierailija
14/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan halvalla ja nopeasti kyhätyt häät, joten silmälasit eivät mitenkään pilanneet "kokonaisuutta".

Vierailija
15/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä opetus. Todellakaan me rillipäät emme saa mennä naimisiin mikäli emme voi käyttää piilolinssejä. Luitko muuten viikonlopun Iltasanomat? Siellä anne Kukko..? kertoi että myöskin iltapukujen käyttö on rillipäiltä kielletty.

Jos/kun tulee kutsu Saulilta itsenäisyyspäivän juhliin, niin laitan lapun selkään että koska minulla on silmälasit (enkä voi pitää piilareita), en ole muotipoliisien mukaan oikeutettu iltapukuun, siksi mekkoni on lyhyt eikä edes juhlava.

Vierailija
16/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riisunut silmälasejani vapaaehtoisesti edes synnytyksessä, yhden kerran kätilö vei lasit väkisin ja silloin tuntui kuin olisi vienyt multa vaatteet päältä...

Tosi outoa.

Täällä on muutama aika kiva look:

http://palomiehenmorsian.blogspot.fi/2012/07/rillipaamorsiot-ja-sulhase…

Olen itsekin rillipää joka ei pidä laseista ja olen menossa laserleikkaukseen että pääsen eroon piilareistakin. Mutta kyllä joillekin lasit sopii ja näyttää hyvältä.

Vierailija
17/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vaan hienon kokonaisuuden lähes aina pilaa silmälasit.. Vaikka silmälasit olisivatkin hienot ja sopisivatkin naiselle.

Eikö ne pilaa myös sulhasen "hienon kokonaisuuden"? Entä juhlavieraat? Pitääkö kutsukorttiin laittaa kielto, että rillipäät alkää vaivautuko?

Vierailija
18/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lypsymekossa linnaan :)

Vierailija
19/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riisunut silmälasejani vapaaehtoisesti edes synnytyksessä, yhden kerran kätilö vei lasit väkisin ja silloin tuntui kuin olisi vienyt multa vaatteet päältä...

Tosi outoa.

Outoa siis mielestäni on, että kätilö vei rillit väkisin. Ei sen, että olo ilman niitä on alaston. :)

Vierailija
20/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se komeaa, kun en hääpäivänäni näkisi mitään ja silmätkin seilaisi laidasta laitaan. Mutta enpä olisi pilannut kokonaisuutta. :D Katsos, kultaseni, kun aina ei vaan voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän