Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morsiamella silmälasit

Vierailija
12.08.2012 |

En ymmärrä miksi silmälaseja pitävä morsian ei edes häidensä ajaksi voi hankkia piilolinssejä.. Niitähän myydään myös ns. kertakäyttöisinäkin!

Itsellänikin on huono näkö ja käytän silmälaseja, mutta melkein päivittäin on käytössä myös piilarit

Mielestäni vaan hienon kokonaisuuden lähes aina pilaa silmälasit.. Vaikka silmälasit olisivatkin hienot ja sopisivatkin naiselle.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin voi esim. kasvaa verisuonia silmän pinnalle piilareiden käytön vuoksi, ja niitä ei sitten saa pois millään... Todellakaan piilareiden vaaroja ei korosteta tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli nykyinen seurustelusuhteeni päätyy avioon asti, aion pyytää että kumppanini pitäisi häissä silmälasejaan.

Hyvin valitut silmälasit ovat usein naisilla todella kauniit. Ja seksikkäät.

M27

Vierailija
44/73 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin silmälasit häissäni, ihan koska halusin näyttää itseltäni. Toki pyrkimys on näyttää kauniilta, mutta vitseihinhän se kuuluu, että sulhanen kysyisi alttarilla kuka nainen on...

Jos silmälasit "kuuluvat" päähän, eli niitä käyttää käytännössä aina, morsian on itse tottunut kasvojensa näköön lasien kanssa, samoin sulhanen häneen, niin miksi ihmeessä ne pitäisi jättää pois?

Vierailija
45/73 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmälasimuoti muuttuu niin kovasti ja parinkymmenen vuoden päästä se rillipäähääkuvakin näyttää kamalalta. häihin panostetaan paljon, parinkympin piilarit on pikku juttu. tai ottaa edes hääkuvaan rillit pois.

Optikkoreissulla kannattaa sitten katsastaa, löytyisikö myös edustavampi sulhanen, vaikka vain häiden ajaksi. Miesihanne muuttuu niin nopeasti... :D

Vierailija
46/73 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen oma asiahan se on, nätimpää olis ilman.

Vierailija
47/73 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sen takia ei viitsi hääpäivänään laittaa linssejä

Vierailija
48/73 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka urheasti piti laseja häissään, on Ruotsin Victorian puoliso DANIEL eikä ollut yhtään pöllömmän näköinen ;) Miksi nainen ei sitten voisi olla silmälasit päässä? Minä ainakin olin, mutta se tapahtui kyllä jo edellisellä vuosisadalla...

Vierailija
49/73 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/73 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2012 klo 13:22"]

Ei silmälasien ongelma mielestäni ole se, että eivät sopisi juhliin. Ongelma on siinä että silmälasimuoti muuttuu nopeasti ja lasit jotka nyt näyttävät hyvältä, näyttävät kymmenen vuoden päästä vähän typeriltä ja kahdenkymmenen vuoden päästä täysin ääliömäisiltä. Ja hääkuvia kuitenkin katsellaan kymmeniä vuosia.

Katsokaapa niitä sukualbumien silmälasikuvia 60-luvulta. Näyttääkö tosiaan siltä, että kannatti pitää rillit kuvassa?

[/quote]

Vilkaisepa kenen tahansa 80-luvun morsiamen hääkuvaa. Siinä ei kuule ole isokaan ongelma ne silmälasit vaan puhvihihat ja kermakakkupuku.

Kymmenen vuotta ja kaikki ihmettelee, miksi jokaisen piti 2010 -luvun alussa tunkea itsensä hihattomaan mekkoon, jossa korsettiyläosa ja joka todella, todella harvalle oikeasti istuu niin ettei rintavako vilku tai kainaloista pursua jotain tai näytä siltä että tippuu ihan just.

Isälläni hääkuvassa vuodelta 1971 on just sellaiset "aviator-tyyliset" pokat joita nuoriso käyttää nyt. Kummitädilläni taas on omassa kuvassaan just sellaiset puolet poskista peittävät pokat, jotka ovat kuuminta hottia nuorten tyttöjen keskuudessa. 

Ei varmaan aikaakaan, kun kermakakut tulee taas muotiin (näiden korsettipukujen alaosahan jo sitä enteilee...).

Näin 15 vuotta häiden jälkeen tajuaa, että aikojen saatossa aika moni muukin asia muuttuu peilikuvassa kuin se silmälasityyli.

Ja ei, itselläni ei ollut rillejä häissä, miehellä oli. Eikä vieläkään näytä koomiselta se kuva.

Vierailija
51/73 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2012 klo 13:11"]

Oletko koskaan kuullut kuivista silmistä?

t. kuivasilmäinen joka ei voi enää käyttää piilolinssejä lainkaan (eikä ole halusta kiinni)

Oliko sun silmät häissäsi kuivat? Monet kyynelöivät.

[/quote]

Vierailija
52/73 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pahempi yhdistelmä on rillit ja HATTU.

Vierailija
53/73 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka urheasti piti laseja häissään, on Ruotsin Victorian puoliso DANIEL eikä ollut yhtään pöllömmän näköinen ;) Miksi nainen ei sitten voisi olla silmälasit päässä? Minä ainakin olin, mutta se tapahtui kyllä jo edellisellä vuosisadalla...

Vierailija
54/73 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut kuivista silmistä?

t. kuivasilmäinen joka ei voi enää käyttää piilolinssejä lainkaan (eikä ole halusta kiinni)

Vierailija
55/73 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulhata siihen pieni omaisuus. Järjetöntä touhua. Rahat voi käyttää järkevämminkin. Häät on vain yksi päivä elämässä. Avioliitto toivottavasti loppuelämän pituinen. Ei yhtään ihme, että puolet avioliitoista päättyy eroon, kun panostetaan vain siihen yhteen prinsessapäivään ja yritetään siitä kaikin tavoin tehdä unelmien täyttymys. Jopa ihan järkevät naiset laittautuvat täysin tunnistamattomiksi ja sonnustautuvat mekkoon, jossa rusetti takamuksen päällä kuin mikäkin lahjapaketti.

Vierailija
56/73 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silmälasit enkä ole ajatellut hankkia piilareita. En meikkaa koskaan ja vaatteet mulla on tyyliä verkkarit ja huppari, joskus saatan laittaa vanhoista verhoista itse ompelemani mekon. Haave häistä on siis tuhoontuomittu idea.

Vierailija
57/73 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silmälasien ongelma mielestäni ole se, että eivät sopisi juhliin. Ongelma on siinä että silmälasimuoti muuttuu nopeasti ja lasit jotka nyt näyttävät hyvältä, näyttävät kymmenen vuoden päästä vähän typeriltä ja kahdenkymmenen vuoden päästä täysin ääliömäisiltä. Ja hääkuvia kuitenkin katsellaan kymmeniä vuosia.

Katsokaapa niitä sukualbumien silmälasikuvia 60-luvulta. Näyttääkö tosiaan siltä, että kannatti pitää rillit kuvassa?

Vierailija
58/73 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käyttää piilolaseja arpikudoksen takia, jonka olen saanut piilolaseista. En enää ikinä laita niitä päähäni.

piilolasien runsas käyttö voi vahingoittaa silmiä niin, ettei enää koskaan pysty pitämään niitä.

Vierailija
59/73 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian apua! Häät tulossa ja minulla on rillit. Urheillessa pidän piilareita ja voisin periaatteessa laittaa ne häihinkin, mutta ensinnäkään en näe niillä kunnolla ja toisekseen ne eivät korjaa pahaa karsastusta, kun silmälasit.

Kumpi siis pilaa kokonaisuuden pahemmin: rillit vai törmäileminen ja kierot silmät?

Leikkausta olen harkinnut, mutta lääkärin mukaan leikkaus ei parantaisi näköäni niin paljoa, että pääsisin rilleistä kokonaan, tulisi vain vähemmän voimakkuutta :( Pitäiskö perua koko häät?

Vierailija
60/73 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi tänä kesänä ollut häissä, joissa morsiammella oli kauniit vaaleat pokat, ja hän näytti todella kauniilta laseineen kaikkineen. Ihan höpö höpö -ketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän