Morsiamella silmälasit
En ymmärrä miksi silmälaseja pitävä morsian ei edes häidensä ajaksi voi hankkia piilolinssejä.. Niitähän myydään myös ns. kertakäyttöisinäkin!
Itsellänikin on huono näkö ja käytän silmälaseja, mutta melkein päivittäin on käytössä myös piilarit
Mielestäni vaan hienon kokonaisuuden lähes aina pilaa silmälasit.. Vaikka silmälasit olisivatkin hienot ja sopisivatkin naiselle.
Kommentit (73)
niin ymmärrän hyvin että ei viitsi yksien häiden takia nähdä sitä vaivaa että menee optikolle sellaiset sovittamaan ja hankkimaan ja opettelee sen käytönkin vielä..
takia, saatika omien. Tuleehan niitä omia häitä jo tilastollisestikin lisää jokaisen elämässä. Harvapa se yksiavioinen täällä on.
Kyllä mä ainakin hankkisin vaikkakin sitten vain "yksien häiden takia". Kyllä ne silmälasit vaan pilaa ne hääkuvat, ja niitä kuitenkin yleensä katsellaan aika pitkään..
En tajunnutkaan kuinka moukkamainen olin, kun viisi vuotta sitten menin naimisiin silmälaseissa. Ei tosiaankaan tullut silloin mieleenikään että hankkisin piilolinssin häiden vuoksi. Sittemmin olen leikkauttanut silmäni, ja enää en laseja tarvitse, mutta siltikään en pidä esim. hääkuvaamme jotenkin rumana kun minulla siinä lasit on.
rillit EI VAAN SOVI pitkän prinsessamekon kanssa. Itsellänikin on rillit, mutta meninkin lyhyessä kotelomekossa vihille.
Te jotka sanotte että silmälasimuoti muuttuu nopeasti ja lasit näyttää kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden päästä rumilta/vanhanaikaisilta/mitälie. Uskokaa nyt, että yhtälailla muukin muoti muuttuu. Se kuva on JOKA TAPAUKSESSA jossain vaiheessa vanhanaikainen. Vai ajatteliko joku prinsessa Dianan hääpuvusta mallia ottanut, että muutaman vuosikymmenen kuluttua kermakakkupuku ei ehkä näytäkään niin hyvältä?
Tärkeintä siis on että hääpari, myös morsian, tuntee olonsa hyväksi ja kauniiksi, laseilla tai ilman.
Hääkuva on muisto hääpäivästä, oman aikansa tuotos. Miksi sen pitäisi olla aina ajankohtainen ja tuore?
että kun ei ole normaalisti tapana tunkea silmiini vierasesineitä,en sellasta hääpäväksi opettelisi,ihan vaan ettei joku AV-mamma pahoita mieltään rillipäämorsiammen takia!Onneks häistään saa tehdä ihan itsensä näköiset :)
piilolinssit sopii paremmin hienoon juhlaan
Lisääntyvät vielä ja sitten niitä rumia rillipäitä sikiää lisää? YÖKS!
Kaikkein pahiten häät pilaa se että siellä on suomalaisia. Valokuvissa näytämme vastenmielisiltä, ja todellisuudessa olemme vielä sitäkin vastenmielisempiä. Suomessa ei ole mitään eikä ketään hyvää tai kaunista tai komeaa tai arvokasta tai kelvollista tai edes siedettävää.
Höps, minusta ei näytä yhtään pahalta. Eikä mulla itselläni ole rillejä.
Hih, menin naimisiin viime viikolla. Ja kauhistus, mulla oli sekä silmälasit että musta leninki :D
Hassua. Minä kun lapsena katselin suvun vanhoja hääkuvia, ne olivat hienoja juuri siksi, että niistä näkyi, millä vuosikymmenellä mentiin naimisiin. Oli hieno tunne miettiä elämänkulkua, kun katseli neljäkymmentä vuotta myöhemmin paria, ja oli kiva kysellä asioita sen kuvan äärellä. Monet innostuivat juttelemaankin niin paljon, että siitä oppi itse enemmän kuin historiantunnilla mitenkään. Mutta siihen aikaan ihmisillä oli vielä arvokkuutensa.
Nykyisin taitaa olla vain markkina-arvokkuus.
En kyllä sellaisille suosittele piilolaseja, joista ne tuntuvat pahalta tai on jotain ongelmaa niiden kanssa. Onhan niistä häistä tarkoitus nauttia itsekkin. Mutta ehkä ottaisin hääkuvassa ne rillit pois. Itse tein niin, kun en vielä silloin piilareita käyttänyt.
Mutta onkohan tosiaan niin että noista nykyisistä ihan pehmeistäkin linsseistä tulee ongelmia? Jos on ollut ongelmia joskus muinoin vanhojen piilareiden kanssa, niin ei kyllä välttämättä ole näiden nykyisten. Mutta toki jokaisen oma asia haluaako piilareiden kanssa värkätä. Omasta mielestäni ne on helpommat kuin rillit. Rillejä pitää pestä jatkuvasti.
56