Pelottaa jäädä lapsen kanssa kaksin.
Ensiviikon mies on poissa kurssilla. Itse olen flunssaisen 4v kanssa kaksin. Pelkään olla lapsen kanssa kaksin. Koko aamun olen oksentanut kun niin pelottaa. Vinkkejä miten jaksan?
Kommentit (6)
4-v:hän on jo iso. Et käy töissä? Olethan ilmeisesti muutenkin lapsen kanssa kotona? Miksi sitä omaa lastasi pelkäät? Tee joku päiväohjelma teille. Tai menkää mummolaan viikoksi.
Kai sinä 4 vuoden aikana olet ollut lapsen kanssa kaksin?
Otatte niin ronnosti kuin pystytte; lapselle videot pyörimään ja itse sohvalle nukkumaan. Tai linnouttauduttu sänkyyn ja luette yhdessä jotain. Lähetä mies tänään kauppaan ostamaan puolivalmisteita ja helppoja välipaloja.
Kyllä sä pärjäät!
( ja kun olette tervehtyneet, ota neuvolaan yhteyttä. Joku asia ei nyt ole kunnossa jos viikon kurssi vie sinut pois tolaltasi)
Kai sinä 4 vuoden aikana olet ollut lapsen kanssa kaksin?
Otatte niin ronnosti kuin pystytte; lapselle videot pyörimään ja itse sohvalle nukkumaan. Tai linnouttauduttu sänkyyn ja luette yhdessä jotain. Lähetä mies tänään kauppaan ostamaan puolivalmisteita ja helppoja välipaloja.Kyllä sä pärjäät!
( ja kun olette tervehtyneet, ota neuvolaan yhteyttä. Joku asia ei nyt ole kunnossa jos viikon kurssi vie sinut pois tolaltasi)
Mies keskimäärin n. 3 viikkoa vuodessa kursseilla kun opiskelee uutta ammattia. Olen itse pitkäaikaistyötön ja lapsi virikehoidossa 10 päivää kuukaudessa. Pelottaa ne yöt ja että yskä pahenee ja nuha myös,minulla kun ei ole autoa millä lähteä ensiapuun ap.
jotenkin ne yöt van pelottaa mua että miten ne sujuu lasten kanssa.Nukun yleensä vain pari tuntia yössä kun mies on poissa.ap
Ai niin, tää on se provo..