Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin testata näkijän kykyäni/intuitiotani. Kysy jotain.

Vierailija
12.08.2012 |

Olen vielä hetken hereillä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on kadonnut kello, jota olemme etsineet? Sen löytäminen olisi todella tärkeää koska muistot jotka siihen liittyvät eivät ole korvattavissa millään. Sen muistoarvo on todella suuri. Minua vaivaa se, minne se katosi. Onko se edes enää ehjä? Miksi se katosi? Liittyykö poliisi juttuun?

En ole provo. En vaan halua kertoa enempää yksityiskohtia, sillä joku voisi tunnistaa. Olisin tuhannesti kiitollinen jos pystyisit auttamaan.

Vierailija
22/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaa kaikki, etten ole mikään oikea meedio. Minulla on vain normaalia herkempi vaisto. Älkää siis tehkä päätöksiä näiden kirjoitusten perusteella, vaan kuunnelkaa itseänne.

ap

Hei ap, olen tuo 13. Ymmärrän, ettet ole meedio, mutta olen tämän asian kanssa jo hyvin epätoivoinen. En tiedä, mistä hakisin vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen, tapahtuuko se lähitulevaisuudessa?

Vierailija
24/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle se oikeampi kuin oma mies?

Vierailija
25/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin perhettäsikin.

Vierailija
26/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tapaanko ikinä?

Vierailija
27/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olen?

Millaisia lemmikkejä minulla on?

Millaista musiikkia kuuntelen juuri nyt?

Ja viimeiseksi;

Olenko tällä hetkellä ihastunut, jos olen, millä kirjaimella kyseisen henkilön nimi alkaa?

Vierailija
28/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä säikähdä, vaikka se matkan varrella hieman muuttuisikin. USkon, että olet tällä hetkellä onnellinen, jos annat sille tilaa. Unelmat ovat tulevaisuudessa (ainakin työn ja rakkauden, perheenkin tunnen vahvasti), mutta ne tulevat vain elämällä tämä hetki vahvasti ja aidosti. Ehkä sinulla on jo jotain unelmistasi tällä hetkellä olemassa. Täysin onnellinen on tuskin kukaan, mutta sinun tehtävänäsi tunnen voimakkaasti olevan elämän kokonaisvaltaisen kaudeuden oivaltamisen.

Vierailija
29/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tää hemmetin odottelu jo.

Vierailija
30/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai luovuttaa ja ehkä löytää uusi elämän rakkaus?

Samalla kun vastaat, voit muillekin kertoa nykyisen (ja tulevan, jos siihen päädyt) elämäni rakkauden etukirjaimen ;)

Vierailija
31/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin perhettäsikin.

Mutta ihan kivoja vastauksia annat :)

Vierailija
32/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisiin asioihin.Tällä hetkellä tämä toinen mies tuntuu sinulle sopivammalta minun mielestäni, mutta se ei tule kestämään. Kehottaisin siis tutustumaan vielä paremmin itseesi ja elämään parisuhteen ja tämän toisen miehen ulkopuolella. Sieltä löytyy vastaus.

Vierailija
33/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia, olet niiden ratkaisemissa jo hyvällä mallilla. Raskas taakka ohentuu koko ajan ja samalla tulee tilaa hyville ajatuksille. Lähde huomenna käymään päämäärättömällä kävelyllä ja katso ainakin muutamaa vastaantulijaa vilpittömästi silmiin. Mieti sitten, tunsitko mitään. En avaa tätä sen enempää, mutta siinä siemen onnellisuutesi alkuun. Todella kehotan sinua tekemään tämän! Siitä alkaa uusi nousu elämääsi.

Vierailija
34/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on meidän tulevaisuudesta.

Vierailija
35/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa kuprujen yli, kunhan luotatte siihen. Onnea!!!

Vierailija
36/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hyvää yötä kaikille! :)

t. ap

Vierailija
37/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee nimimerkki "epätietoinen"...

Vierailija
38/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ilmeisesti tosi hyvä heittään hatusta, tai sitten vaan todella lahjakas tässä. Anyway, taidanpa noudattaa neuvoasi :)Kiitos.

t: 35

Vierailija
39/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt helvetti kun ensin kysyn että kauanko pitää vielä odottaa vauvan syntymää niin sit joudun odottaan vielä koko yön sitä että viitsisit vastata! Ihme huijari.

Terv 32

Vierailija
40/54 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin viikon sisällä.