Haluaisin testata näkijän kykyäni/intuitiotani. Kysy jotain.
Olen vielä hetken hereillä.
Kommentit (54)
Ja muistakaa kaikki, etten ole mikään oikea meedio. Minulla on vain normaalia herkempi vaisto. Älkää siis tehkä päätöksiä näiden kirjoitusten perusteella, vaan kuunnelkaa itseänne.
ap
Hei ap, olen tuo 13. Ymmärrän, ettet ole meedio, mutta olen tämän asian kanssa jo hyvin epätoivoinen. En tiedä, mistä hakisin vastauksia.
Minkä ikäinen olen?
Millaisia lemmikkejä minulla on?
Millaista musiikkia kuuntelen juuri nyt?
Ja viimeiseksi;
Olenko tällä hetkellä ihastunut, jos olen, millä kirjaimella kyseisen henkilön nimi alkaa?
Äläkä säikähdä, vaikka se matkan varrella hieman muuttuisikin. USkon, että olet tällä hetkellä onnellinen, jos annat sille tilaa. Unelmat ovat tulevaisuudessa (ainakin työn ja rakkauden, perheenkin tunnen vahvasti), mutta ne tulevat vain elämällä tämä hetki vahvasti ja aidosti. Ehkä sinulla on jo jotain unelmistasi tällä hetkellä olemassa. Täysin onnellinen on tuskin kukaan, mutta sinun tehtävänäsi tunnen voimakkaasti olevan elämän kokonaisvaltaisen kaudeuden oivaltamisen.
vai luovuttaa ja ehkä löytää uusi elämän rakkaus?
Samalla kun vastaat, voit muillekin kertoa nykyisen (ja tulevan, jos siihen päädyt) elämäni rakkauden etukirjaimen ;)
tällaisiin asioihin.Tällä hetkellä tämä toinen mies tuntuu sinulle sopivammalta minun mielestäni, mutta se ei tule kestämään. Kehottaisin siis tutustumaan vielä paremmin itseesi ja elämään parisuhteen ja tämän toisen miehen ulkopuolella. Sieltä löytyy vastaus.
ongelmia, olet niiden ratkaisemissa jo hyvällä mallilla. Raskas taakka ohentuu koko ajan ja samalla tulee tilaa hyville ajatuksille. Lähde huomenna käymään päämäärättömällä kävelyllä ja katso ainakin muutamaa vastaantulijaa vilpittömästi silmiin. Mieti sitten, tunsitko mitään. En avaa tätä sen enempää, mutta siinä siemen onnellisuutesi alkuun. Todella kehotan sinua tekemään tämän! Siitä alkaa uusi nousu elämääsi.
Oot ilmeisesti tosi hyvä heittään hatusta, tai sitten vaan todella lahjakas tässä. Anyway, taidanpa noudattaa neuvoasi :)Kiitos.
t: 35
On se nyt helvetti kun ensin kysyn että kauanko pitää vielä odottaa vauvan syntymää niin sit joudun odottaan vielä koko yön sitä että viitsisit vastata! Ihme huijari.
Terv 32