Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten niin joillain pariskunnilla ei ole ikinä kahdenkeskistä aikaa.

Vierailija
11.08.2012 |

Meillä asuu sukulaiset tosi kaukana, mutta silti meillä on miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa joka ilta, kun lapset käy nukkumaan eli klo 21-22 ja siitä eteenpäin. Vai eikö sitä kotona vietettyä aikaa muka lasketa kahdenkeskiseksi ajaksi?

Ärsyttää vaan, kun tuttu sanoi ihan säälivänsä mua, kun meillä ei ole miehen kanssa ikinä kahdenkeskistä aikaa. En mä mitään sääliä kaipaa, ja sitäpaitsi meidän parisuhde voi äärimmäisen hyvin, vaikkei joka viikko/kuukausi missään kahdestaan käydäkään. Kerran pari vuodessa johonkin päästään ja se on meille ihan luksusta :)

Niih.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos lapset menee sänkyyn klo 22, niin ei sitä kauheasti jää :) Ja tänään lapset valvoi klo 22.30 saakka... Mutta sinänsä olen kyllä sun kanssa samaa mieltä.

Vierailija
2/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin nousta, jos klo 22 voi alkaa hoitaa parisuhdetta... Toista on, jos herätyskello soi klo 5.30, ihan mieluiten käy ihan vaan nukkumaan. Mutta kiva jos tieillä on noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä ajassa toinen väsyy ja menee nukkumaan. Että aika vähissä tuo yhteinen aika on.

Vierailija
4/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla on vielä kotihommia, ja menen melkein heti niiden jälkeen nukkumaan.

Ja korkeintaan kerran vuodessa päästään mihinkään kahdestaan.

Mutta toisaalta iltaisin kyllä voi rupatella vaikka niitä kotihommia tehdessään.

Tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen, mutta välillä sorrun kadehtimaan kavereita, joilla hoitoapua on.

Vierailija
5/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti ollaan muuten siitä porukasta ainoa pariskunta, jotka ovat vielä yhdessä. LÄLLLÄLLÄÄÄ! ;)

Kun lapset laittaa ajoissa nukkumaan, niin sitä kerkee helposti viettämään mussun kainalossa vaikka päivittäin parituntisen, höpistä omiansa ja tärkeitä. Pelata lautapelejä, pelata online tai vaikka istua itekseen koneella, käydä lenkillä tai taitai..

Sitten vielä huvitti, että pari kaveria oikein SÄÄLI meitä.. eivätkä tarjoutuneet hoitoavuksi, vaikka tiesivät suvun asuvan kauempana.

Me pidetään nytkin arkisin kiinni kello 21 rajasta. Lasten pitää olla omissa yöpuuhissaan, kello 21.00 alkaa aikuisten aika, yhdessä tai erikseen. Riippuen päivästä. :)

yöpuulle 00 ja herätys 08. :)

Vierailija
6/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin arkisin ei keritä/jakseta valvoa, mutta jo riittää että katsotaan salkkarit yhdessä ja syödään jotain hyvää ja jutelaan hetki.

Viikonloppuisin nuorin menee kuitenkin jo kasilta nukkuman ja teinit valvoo varmaan aamuyöhön, mutta yläkerroksessa, eli saadaan saunoa ihan rauhassa ja katsoa leffoja ym.

Vuorotellaan sitten heräämisen kanssa.

Ja kuopus on siitä kiitollinen tapaus että jopa nauttii aamuisin kun saa pari tuntia lötkötellä meidän sängyssä. Eli ei stressiä ylösnousemuksen kanssa :)

Vierailija
7/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuisin mennään nukkumaan aiemmin kuin vanhimmat lapsemme, ja viikolla samaan aikaan.

Vierailija
8/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkumaan klo 20, me menemme n. klo 22. Eli joka ilta ainakin 2h yhteistä aikaa :)

Lapset "jo" 8v ja 9v, eli kohta kai tämä loppunee ;)

Vierailija
9/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten menee nukkumaan samaan aikaan tai myöhemmin kuin minä (klo 23). Kun aamulla pitää herätä töihin klo 6 niin hirveästi ei jää yhteistä aikaa.

Vierailija
10/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin nousta, jos klo 22 voi alkaa hoitaa parisuhdetta... Toista on, jos herätyskello soi klo 5.30, ihan mieluiten käy ihan vaan nukkumaan. Mutta kiva jos tieillä on noin.

Siinä vaiheessa kun alkaa puhua parisuhteen "hoitamisesta" peli on jo menetetty.

Vierailija
11/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo soi 5.50 arkena.

Vierailija
12/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo soi 5.50 arkena.

Arkirytminen ;) Jos menis nukkumaan.

Vierailija
13/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin arkisin ei keritä/jakseta valvoa, mutta jo riittää että katsotaan salkkarit yhdessä ja syödään jotain hyvää ja jutelaan hetki.

Viikonloppuisin nuorin menee kuitenkin jo kasilta nukkuman ja teinit valvoo varmaan aamuyöhön, mutta yläkerroksessa, eli saadaan saunoa ihan rauhassa ja katsoa leffoja ym.

Vuorotellaan sitten heräämisen kanssa.

Ja kuopus on siitä kiitollinen tapaus että jopa nauttii aamuisin kun saa pari tuntia lötkötellä meidän sängyssä. Eli ei stressiä ylösnousemuksen kanssa :)

Vierailija
14/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöpuulle 00 ja herätys 08. :)

saa nukkua noin pitkään?

Vierailija
15/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten sanotaan et lapsen tultua ei oo aikaa olla miehen kanssa ja jutella kunnolla. Musta tuntuu että me ei nyt lasten kanssa muuta tehdäkään kun valutaan kotona tai puistoissa tai lenkillä jne ja JUTELLAAN asioita maan ja taivaan välillä.

Et varmasti enemmän keskustellaan ja VIETETÄÄN AIKAA oikeesti yhdessä kuin ennen lapsia, kun kotona enemmän puuhailtiin omiamme. Tai vietettiin aikaa omissa harrastuksissa.

Ja seksiäkin on aika usein, vaikka välillä pitääkin vähän tsempata kun väsyttäis..

Vierailija
16/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätä töihin klo 5-6 aamulla joten nukkumaan pitää mennä jo klo 22. Eipä tuota ongelmaa siis yhteisen ajan puutetta ollut silloin kun lapset meni aikaisin nukkumaan mutta nyt kun ovat isompia ja menevät kanssa klo 22 vasta nukkumaan.

Aina, ihan aina kollain on jotain asiaa ja aina tulee keskeyttämäön meidän yhteisen ajan. Jos lähdemme yhdessä lenkille in varmasti lapsilla asiaa ja soittavat vähän väliä vaikka kuinka uhkailee ja kiristää ja lahjoo niitä tai jos katsomme yhdessä telkkaria niin varmasti lapsille tulee yläkerrassa riitaa tms...

Olen niin loppu tähän tilanteeseen mutta onneksi enää muutama vuosiniin asia korjaantuu kun lapset kasvaa vielä vähän eikä kohta enää välitä vanhemmista =)

Vierailija
17/18 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä lastenhoidon ohessa. Ei kai niitä lapsia ilman seksiä tule ja meillä seksi on kahdenkeskistä aikaa eikä perheen yhteistä.

Vierailija
18/18 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei montaa kertaa viikossa olla samaan aikaan illalla kotona. Mies tulee usein töistä vasta klo 24 jälkeen jolloin minä olen jo nukkumassa.

Tai sitten jos se on kotona niin minä olen yötyöissä.

Joskus sattuu niin, että ollaan 2-3 iltana samaan aikaan kotona ja vielä samaan aikaan vapaillakin. Mutta usein ollaan eriaikoihin töissä ihan lastenhoidn vuoksi