Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö muiden ekaluokkalaiset yksin kouluun ekana päivänä?

Vierailija
11.08.2012 |

Jotenkin surettaa, että meillä joutuu menemään. Taksi vie ja lapsi tietää missä luokka sijaitsee, tulee myös pois taksilla.

Itse olen koululla töissä, tosin eri koululla ja vastaanotan jännittyneitä ekaluokkalaisia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sille mitään voi...entä lapsen isä tai esim mummi tai vaari?

Vierailija
2/12 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä lapsen isä? Pääsisikö se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummit/ukit eivät asu lähelläkään. Onhan noita muitakin lapsia, jotka yksin tulevat

Vierailija
4/12 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa mieheni on ottanut aamun vapaaksi töistä ja pienemmälle on hankittu hoitaja.

Ekaluokkalaisesi pärjää varmasti hienosti. Itse ehkä puhuisin lapsen kanssa vielä siitä miksi hänen vanhemmat ei ole saattamassa, jos kuitenkin suurimmalla osalla lapsista joku on, niin voi tulla paha mieli.

Vierailija
5/12 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä realiteetit nyt hakusessa.

Palkallinen vapaapäivä kun pyytää vaan

Vierailija
6/12 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä aikaa hänen kanssaan aloitti samassa koulussa 120 muuta ekaluokkalaista. En usko, että yksikään heistä tuli koululle yksin. Kyllä jokaikisellä oli äiti, isä, kummi tai vähintään jonkun kaverin äiti saattamassa. Yritäpäs vielä järjestää asia. Eihän sen takia edes tarvi olla koko päivää pois, tunti tai pari aamusta riittänee.

Vierailija
7/12 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattamassa...surullista jos tosiaan nin ettei kukaan pääse.

Vierailija
8/12 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuskin hän pystyy olemaan pois, vai odottaako ne lapset sitten tyhjässä luokassa...? Mutta yrittäisin saada jonkun saattamaan, vaikka naapurin paremman puutteessa, en todella laskisi yksin.

Vierailija
9/12 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme molemmat vanhemmat saattamaan. Isä saattaa loppuviikon. Ja olen itse töissä varareksinä koulussa. Myös koulun rehtorin aloittaa koulun. Myös hän menee saattamaan lapsensa.

Tämä on kuitenkin meidän tapauksessa kahdesti elämässä tapahtuma :)

Vierailija
10/12 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita ja heidän vanhempia, joita voisit pyytää ainakin koululla seuraksi odottamaan.

Vierailija
11/12 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuskin hän pystyy olemaan pois, vai odottaako ne lapset sitten tyhjässä luokassa...? Mutta yrittäisin saada jonkun saattamaan, vaikka naapurin paremman puutteessa, en todella laskisi yksin.

Vierailija
12/12 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku isovanhemmista?

Voi pieni olla vähän pahoilla mielin jos on ainoa ilman saattajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme