Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AJANVIETE-VINKKI!

26.11.2005 |

Olimme perjantaina kahden taaperomme (2 ja 4 v) kanssa Helsingin Messukeskuksen Elma-messuilla. Aivan mielettömän ihana maaseutuaiheinen tapahtuma, suosittelen!

Paikalla erilaisia eläimiä, joista suosikkeina tietenkin ponit ja kanat sekä yli 1100 kg painava sonni. Pienempi tykkäsi silitellä lampaita. Itse olin aivan ihastunut " vaihtoehtoisiin" shoppailumahdollisuuksiin ruoka- ja käsityötorilla. Ostin pukinkonttiim mm. käsinkudotun vauva-mallisen Jussi-paidan & sukat ja erilaisia herkkuja karjalanpiirakoista lisäaineettomiin marmeladeihin. Ruokatavaraa löytyi myös mm. sokerittoman ruokavalion ja lisäaineallergisten ostoslistalle. Kannattaa käydä katsastamassa.

Tietääkseni messut jatkuvat vielä la- su, ja paikallehan pääsee kätevästi 17 - bussilla tai junalla Pasilan asemalta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin vähän suunnitellut meneväni tänne, mutta ajattelin sen sitten olevan liian rankka reissu 2v6kk ja 10-kuiselle, matkaakin kun on 100 km suuntaansa, mutta NYT harmittaa! Oishan ne nukkunu tietty autossakin, ja ois ollu varmaan ihanaa... No, ens syksynä uudestaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla