Voiko 28-vuotias mies pitää 38-vuotiasta naista haluttavana?
Kommentit (6)
Monen tuon ikäisen miehen unelma on päästä kokeilemaan hieman kokeneempaa konetta.
voi. Ja moni vielä nuorempikin. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän tuntuu nuoria poikia pyörivän ympärillä. Itseä ei kiinnosta kyllä, mutta en ihmettele, että puumia on niin paljon.
Tiedän parikin tapausta. Yhdessä äidin ystävää 42v. oli laittanut äidin 14 ja 17 vuotiaat pojat. Toisessa nainen 41v. "seurusteli" naisystävänsä lapsen 19v kanssa, ja hetken päästä tämän saman naisen kanssa oli pojan isä...
aika outoa on se, jos 38-vuotias nainen pitäisi pojankloppia haluttavana. Eli vastaukseni on että se on täysin yksipuolista.
Mulla ja miesystävällä juurikin tuo ikäero. Synkkaa kyllä muillakin osa-alueilla, ja luultiin suhteen alussa ikämme ristiin (hän luuli minua paljon nuoremmaksi, minä häntä paljon vanhemmaksi. Mutta seksikin tosiaan on ihan mielettömän hyvää, ja haluttavuus molemminpuolista.
Btw; mistä lähtien 28 v on ollut POJANKLOPPI? Ihan aikuinen mies kyllä käsittääkseni jo.
Jennifer Anistonia, Angelina Jolieta tai Salma Hayekia sängystään. Kaikki ovat vähintään tuon 38, jopa vanhempia.