mistä sisältöä elämään?
olen 34v ja elämäni tuntuu tyhjältä. Lapsia on mutta heillä on omat kaverit ja jutut. Lapset siis 6 ja 8v. Teen lyhyttä päivää ja työ ei tuo minulle itseisarvoa, koska en ole unelma-ammatissani. Päivät vain kuluvat aikaa netissä kuluttaen.
Kommentit (6)
Laidasta laitaan on sellaista tarjolla.
Aika outoa minusta, ettei sinulla ole yhteistä tekemistä noin nuorten lastesi kanssa. Kyllä minun päiväni täyttää edelleen tekemiset lasteni kanssa, ovat nyt 14v-->
Harrastatko mitään? Kivastihan tuossa jäisi aikaa vaikka mille, liikunnalle, käsitöille, kieltenopiskelulle jne
Minulla tyhjyydentunne poistui kun opettelun keskittymään täysillä nykyhetkeen ihan siinä tavallisessa arjessa jota ennen pidin tylsänä. Nyt jokainen ateria makuineen on suuri sisältöä tuova nautinto, samoin pihan kukkien katselu tai kesäsade tai lasten katseleminen.
lapset leikkii kavereidensa kanssa tai on koneella/katsoo tv:tä tai on ulkona. Olen pyytänyt lapsia tekemään kanssani ruokaakin, mutta eivät halua. Siivotessa ei mene kin se 15min ja joka päivä ei jaksa suursiivousta tehdä. Liikunnasta en saa mielihyvää ja en voi lähteä kotoa harrastamaan, koska mies tulee vasta illalla kotiin.
ap
Mieti mikä voisi olla sellainen ammatti, mikä olisi sinulle juuri se juttu?
Aikuisena opiskelu on ihanaa! Nuorena inhosin opiskelemista mutta aikuisena himoitsen opintoja ja oppimista. Ehkä sinäkin saisit opiskelusta irti enemmän aikuisena? (vaikken tiedä opiskeluhistoriaasi).
Mieti mikä voisi olla sellainen ammatti, mikä olisi sinulle juuri se juttu?
Aikuisena opiskelu on ihanaa! Nuorena inhosin opiskelemista mutta aikuisena himoitsen opintoja ja oppimista. Ehkä sinäkin saisit opiskelusta irti enemmän aikuisena? (vaikken tiedä opiskeluhistoriaasi).
on aivan eri alaa kuin nykyinen. MInulla töitä nykyisessä ja jos lähden opiskelemaan niin tulot putoaa ja ei varmuutta töistä sillä alalla.
ap
Ihania seksisuhteita.