Lue keskustelun säännöt.
Olenko kohtuuton kun vaadin 8-vuotiasta pitämään huoneensa siistinä?
11.08.2012 |
Tyttö menee toiselle luokalle. Muuten saa pitää huoneensa hujan hajan kunhan kerran viikossa laittaa KAIKKI tavarat paikoilleen että pääsen imuroimaan ja pölyt pyyhkimään. Siivoaa kyllä muutamasta kehoituksesta ihan mielellään, mutta jättää ihme kasoja sinne tänne.. Sanoo säilyttävänsä tavaroitaan niissä kohti. Ja mulla ei kestä hermo kun itse tykkäisin että tavarat laitetaan niiden ihan oikeille paikoille. Esim kirjat kirjahyllyyn eikä kasoihin sinne tänne.... Olenko nipo ja kohtuuton vai vaaditteko muutkin ton iköiseltä parempaa järjestelmällisyyttä...?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos eivät ole *suht* siistejä, eivät saa rahaa.
Meillä saavat kuukausittain kympin siitä, jos kämpät pysyy jonkinlaisessa siivossa 4krt per kk. Lisää saavat siitä miten tekevät yleisiä kotitöitä, ei taulukkoa, vaan äidin mutulla.
Tuppaavat tekemään näitä duuneja ahkerammin kuin huoneitaan, kun kuvittelevat ettei aikuiset käy koskaan siellä kattomassa.
Naapurin mummeli kerran sanoi, että eikö lasten huoneissa ole ovia? Laittakaa ne kiinni, jos sotku häiritsee.
Mä olen hänen leirissään, tavallaan. En tappele, en nalkuta, huomauttele, muistuta... ohjeet ovat selvät: toimintaa!
Lapset 7v, 9v, 11v ja 15 v