Vihaan sitä että tuo mies on jatkuvasti väsyksissä ja niin vetämätön!
Ihminen vielä alle nelikymppinen, mutta etenkin vaihtelevista työvuoroistaan (ei yötyötä) valittaa, että väsyttää. Viime yönä nukkui yhdeksästä puoli kahdeksaan, ei jaksanut nousta lasten kanssa vaan minä taas jouduin nousemaan ja nyt siis ukko vieläkin nukkuu. Tuntuu niin yksinäiseltä puurtaa tätä lapsielämää kun toinen velttoilee väsyneenä ja saattaa vaikka ruokapöydässä vaa katsella ulos huokaillen eikä osallistu pienten syttöpuuhiin! Viikonloppuisin mun raivoni korostuu, kun toinen väsyneen veltto, lapset villejä kuten aina ja mun vaan jaksettava. En minä voi sanoa, että muakin väsyttää, en jaksa.
Kommentit (14)
No meillä ei ole laihtunut, käy kuntosalillakin. Tuntuu, että yleistä jotain ihme velttoilua tuo on, ei motivaatiota työhön eikä lastenhoitoon niin kiinnostuksen puutteestakin johtuvaa. Mikä sairaus teillä löytyi?
Vuorotyössä myöskin. Valvoo myöhään ja aina nukkuu sitten tosi pitkään. Eli jos vaikka menee iltavuoroon niin nukkuu kahteentoista ja lähtee töihin. Aamuvuorosta tullessaan menee päiväunille. Lisäksi kuorsauksellaan valvottaa öisin minuakin. Kiva sitten herätä itse kuudelta lasten kanssa. Mies ei näe tässä ilmeisesti olevan mitään outoa.
tuo ole vaan kyllästynyt elämäänsä ja lapsiperheeseen. Mikä on kyllä epäreilua.
Tee sille rude awakening ja lähde joku viikonloppu itse lomalle ja jätä mies lasten kanssa.
Meillä varmaan molemmat, nukkuu tarpeeseensa nähden liian vähän (vaadin osallistumaan) ja lisäksi kyllästynyt työhön+lastenhoitoon. Ja tämäkin kuorsauksellaan herättelee muita. Mua ottaa aivoon tämä meno.
Meillä varmaan molemmat, nukkuu tarpeeseensa nähden liian vähän (vaadin osallistumaan) ja lisäksi kyllästynyt työhön+lastenhoitoon. Ja tämäkin kuorsauksellaan herättelee muita. Mua ottaa aivoon tämä meno.
Töllöä pitää tuijottaa (kisat) yötämyöten ja arkena kuitenkin herättävä ennen kuutta. Illalla sitten haukotellaan ym. ja yöllä kuorsataan.
Viikonloppuna nukkuu tottakai pitempään ja minä herään aina lapsen mukaan (tänään klo6) no eipä mitään, tätähän tämä elämä on.
sellanen fiilis että tekis mieli ottaa ero?
Minä sanoin miehelle kun toimitti tuota samaa ja meni hermot pitkällä juoksulla, että huomenna sun työaikana pakkaan sun kamat. oli sopivasti kuunvaihde ja sanoin etsiväni myös vuokrakämpän, teen hänelle helpoksi. Kyllä herätti
Kannattaiskohan testauttaa varmuuden vuoksi unen laatu? Työkaverini (hoikka mies) nukkui myös tarpeellisen pitkät unet, mutta oli väsynyt töissä. Kävi testeissä ja sai diagnoosiksi uniapnean. Nyt nukkuu yöllä sellasen maskin kanssa eikä päivisin väsytä enää. Myös toisella miestuttavalla (ylipainoa) todettiin vaikea uniapnea, kun kuorsasi hillittömästi ja aina väsytti.
Itse olin todella väsynyt, ja anemia paljastui väsymyksen syyksi. Koskaan ei pitäisi syyttää kumppania laiskuudesta, ellei ole selvitetty, ettei taustalla ole sairautta.
Minua raivostuttaisi kaltaisesi kumppani. Kustanna mieheni ammattitaitoiselle, kokeneelle lääkärille, ei tk:hon. Miehelläni on diabetes ja kyllä väsyttää. Sinut heittäisin pihalle.
Terv. Anemiapotilas
Siis kustanna miehesi ei mieheni..
Minua raivostuttaisi kaltaisesi kumppani. Kustanna mieheni ammattitaitoiselle, kokeneelle lääkärille, ei tk:hon. Miehelläni on diabetes ja kyllä väsyttää. Sinut heittäisin pihalle.
Terv. Anemiapotilas
Minäkin olen usein väsynyt, vaikka nukkuisin 11 tuntia, joten ymmärrän väsyneitä ihmisiä. Ap ei itse ole kärsinyt kuvatun kaltaisesta kroonisesta väsymyksestä, joten ei voi ymmärtää. Luonnollista.
Syöpä väsyttää. Ja toki sinäkin saat olla väsynyt.
Syyksi paljastui astma. Lääkkeet saatuaan eron entiseen huomasi selvästi.
ei tosiaan jaksanut mitään. Oli laihtunutkin, jota minä en huomannut kun joka päivä näin.