Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

clomien käyttäjät!!!!!

26.11.2005 |

Onko teillä ollut pahoinvointia kp14-20? Tikutin oviksen kp14 ja oltiin aika ahkerasti niihin aikoihin makuuhuoneen puolella :) Nyt on sitten alkanut armoton pahoinvointi, mitään ei voi syödä. Clomifen menee mulla nyt kp3-7 1tbl/päivässä. Voiskohan pahoinvointi johtua clomeista vai toivottavasti alkaneesta raskaudesta? Onko kokemuksia? Muita ns. sivuvaikutuksia ei clomeista ole tullut...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minullekin tuli clomeista pahoinvointia heti oviksen jälkeen ja se kesti noin viikon verran. Tajusin sen vasta kolmannessa clomikierrossa... No, minulle tuli kyllä kaikki muutkin mahdolliset sivuoireet niistä että silleen. Mutta ei muutakuin onnea sinulle plussan metsästykseen!!! :)

Vierailija
2/4 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pienet hajutkin haisee vaan niin voimakkaina.. Tosi heikko olo. Kaks kiertoa oon aiemmin syönyt clomeja eikä vastaavia oireita ole ollut, sen takia tämä hiukan mietityttääkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa alkaa pahoinvointi suunnilleen heti kun kaikki clomit on popsittu ja pahoinvointi kestää johonkin kp 20 tienoille...Mäkin ekassa clomikierrossa jo hihkuin, mutta sitten totesin että oireet johtui clomeista..Loppukierrosta oireet onneks katoaa...ja yritän kovasti tunnustella oisko oikeita raskausoireita;)

Vierailija
4/4 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ovis olisi ollut kp14, niin ei raskaudesta alkava pahoinvointi oikein voi heti alkaa.. Kiinnittyminenkin tapahtuu joskus 5-7 vrk oviksen jälkeen eli vasta tuossa kp20 tienoilla..

Plussaonnea kuitenkin!