Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä tunikasta/mekosta

Vierailija
10.08.2012 |

Kokeilin kaupassa tätä mekkotunikaa, mutta kuten uumoilin, koko 40 oli yläosasta liian iso mutta lanteista sopiva kun taas koko 38 oli lanteista tiukka mutta yläosasta sopiva.

Kysymys 1: onko tämä ylipäätään mielestänne kaunis? Ajattelin yhdistää neutraaleihin väreihin kuten kitti tai beige.

Kysymys 2: mitä luulette, kannattaako ottaa tuo isompi koko ja lähteä esim. itse ottamaan yläosan saumoja sisään (vyötäröstä lähtien kaikki ylöspäin)?

Itse jotenkin ihastuin tähän riikinkukkoa muistuttavaan printtiin:

http://www.expresso.nl/jason-blouse-green/en/product/561/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun tosi usein ottaa yläosasta saumoja sisään.

Vierailija
2/5 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kenen tyyliin sopii, on toki ihan kaunis. Mun tyyliä ei olisi, mutta jos sun silmää miellyttää niin hanki ihmeessä.

Mä en kyllä yhdistäisi tuota kittiin tai varsinkaan beigeen, ne on liian lämpimiä ja tunkkaisia värejä tuohon tunikaan, jossa kuitenkin on pääosin kylmiä sävyjä. Turkoosi esimerkiksi voisi olla hyvä kun sitä on tuossa mekossakin. Tai valkoinen tai musta.

2. Jos uskot että saat saumoista sisään ottamalla mekosta hyvän ota isompi. Itse en ottaisi kyllä, en ole niin taitava että saisin liian isoa yläsoaa noin istumaan. Joten ottaisiin sen 38:n jos kuitenkin mahtuu lanteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kamalaa materiaalia

Vierailija
4/5 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos pitää ruveta ompelupuuhiin. Hintaakin taisi olla yli sata euroa jolla taitaisi ehkä saada silkkiäkin.

Hmm, nukun yön yli ja päätän sitten.

Vierailija
5/5 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jäisi kauppaan materiaalin takia. Tai siis lähinnä siksi, että hinta on kohtuuton polyesterivaatteelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän