Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kertoo jos mulle moni sanoo päin kasvoja ilkeyksiä?

Vierailija
10.08.2012 |

Sellaista mitä en ikinä voisi sanoa kellekään ja olen lähinnä pöyristynyt moisesta röyhkeydesä. Kertooko se siitä, että oln liian kiltti ja mulle voi sanoa mitä vain?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkitset ilkeyksiksi sellaisia asioita, jotka eivät oikeasti ole, tai sitten käytöksessäsi on jotain vikaa, koska ei ilkeyksiä siksi sanota, että joku on kiltti vaan siksi, että haluaa olla ilkeä.

Vierailija
2/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle olet antanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla et olet liian kiltti, että seuraasi hakeutuu tai sinä hakeudut törkeiden moukkien seuraan. Terve ja fiksu aikuinen ei tahallaan loukkaa toista vaikka tämä olisi kiltti.

Vaihda seuraa, sinä päätät kenen kanssa olet - älä anna seuran valita sinua!

Vierailija
4/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esimerkki

Vierailija
5/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin nuorempana sanoi, kun olin semmoinen hiirulaisenvärisellä ponnaritukalal varustettu ujon näköinen tytteli. Sitten muutin työpaikan myötä tyylini, eikä mulle enää vittuilla kun olen mustatukkainen, laitettu ja arvokkaan näköisesti pukeutuva lady.

Pienikokoiset, nuoret ja kiltin näköiset naiset joutuu paskamaisten ihmisten vihanpurku-tulilinjalle ilman omaa syytään tosi helposti. Mutta onneksi ne tyypit on niin raukkiksia että heti kun alkaa näyttää siltä että tuolta voi tulla takaisinkin jos alkaa päätään aukoa, niin eivät enää viitsi.

Vierailija
6/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mikä muiden sanomana susta tuntuu ilkeältä, on sun mielestä sun sanomana ihan kilttiä ja kaunista. ja nyt muut on kyllästyneet siihen ja antavat samalla mitalla takaisin.

Sen voin kertoa, että jos OIKEASTI käyttäytyy hyvin muita ihmisiä kohtaan, metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan: ilkeyksiä ei tarvitse kuunnella.

Vierailija
7/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haisen kuselle! Miehen sukulainen haukkunut juhlissa, joissa olin emäntä läskiksi jne. Ap

Vierailija
8/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voin kertoa, että jos OIKEASTI käyttäytyy hyvin muita ihmisiä kohtaan, metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan: ilkeyksiä ei tarvitse kuunnella.

Mutta mulla ainakin tosiaan silloin kun olin kiltinnäköinen, tuli jopa ihan tuntemattomilta vastaantulijoilta aika usein ihme purkauksia ja raivokohtauksia päälleni. Joku saattoi nimitellä ulkonäöstäni, bussipysäkillä olevat nuoret huutelivat ja heittelivät pulloja perään, minua etuiltiin ja tönittiin. Enkä taatusti ollut tehnyt näille ihmisille yhtään mitään millä olisin käytöksen ansainnut.

t. 7

Vierailija
9/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sinulla on kummallisia tuttuja/kavereita

2. Tulkitset väärin heidän sanomisiaan

3. Olet liian herkkänahkainen, ks. 2.

4. Olet ihmisten mielestä hirveän rasittava ja osa reagoi sitten laukomalla ilkeyksiä

Kiltteys ei saa muita ihmisiä ilkeäksi.

Vierailija
10/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haisen kuselle! Miehen sukulainen haukkunut juhlissa, joissa olin emäntä läskiksi jne. Ap

Voit olla satavarma, että jokainen kokee negatiivisia asioita, mutta toiset muistavat ne paremmin ja toiset ottavat ne vakavammin kuin toiset.

Vierailija
11/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiltin ja vaarattoman näköinen. Olen myös edelleen alle 30-vuotias, eli nuori tyttö. Silti äärimmäisen harvoin kukaan sanoo mitään ilkeätä minulle. Ei tule edes mieleen, koska näin olisi tapahtunut.

Vierailija
12/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiltin ja vaarattoman näköinen. Olen myös edelleen alle 30-vuotias, eli nuori tyttö. Silti äärimmäisen harvoin kukaan sanoo mitään ilkeätä minulle. Ei tule edes mieleen, koska näin olisi tapahtunut.

vaikeasti määriteltävää ärsyttävyyttä olemuksessa. Minä, joka kirjoitin tuosta jopa tuntemattomien pilkasta, olen ollut aina ihmislaumoissa hylkiö. Koulussa kiusattu, joka paikassa vieroksutttu outo lintu. Jotenkin ärsytän ihmisiä pelkälllä olemuksellani.

Vierailija
13/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoit, että tuota sattuu useinkin, niin KUINKA USEIN nyt tarkalleen ottaen? About kerran vuodessa? On olemassa huonokäytöksisiä ihmisiä, aika moni mies ainakin katsoo oikeudekseen kommentoida naisia tökerösti.

Vierailija
14/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sanoa ilkeästi!!

Vierailija
15/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoit, että tuota sattuu useinkin, niin KUINKA USEIN nyt tarkalleen ottaen? About kerran vuodessa? On olemassa huonokäytöksisiä ihmisiä, aika moni mies ainakin katsoo oikeudekseen kommentoida naisia tökerösti.

loukkasi niin pahoin. Ap

Vierailija
16/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkasi niin pahoin. Ap

Tuollaisia solvauksia kuulee välillä jokainen, jos noin harvoin siis sellaisiin törmäät.

Mieti valmiiksi vakiokommentti, niin saat tukittua moisten suut: "Oletpa törkeä, eikö sulle ole lapsena opetettu ollenkaan käytöstapoja?"

Ja katsot samalla päästä varpaisiin.

Harjoittele tuo valmiiksi, niin osaat sen tarvittaessa.

Ja missään tapauksessa et ala suremaan tai etsimään itsestäsi vikoja. Tuollainen laukominen on aina laukojansa ongelma. Ei sinun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän