Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"saako" erota avioliitosta, vaikka kaikki on hyvin?

Vierailija
10.08.2012 |

Mies on mitä parhain, kunnollinen, työssäkäyvä, ei juo, ei lyö, sanoo rakastavnsa mua jne. Kaikki hokee mulle kuinka hyvä mies mulla on ja pitäisi olla kiitollinen. Komeakin on vielä. Jotenkn vain olen niin väsynyt kaikkeen. Ei meillä ole mitään puhuttavaa keskenään. Lapset jo osittin muuttaneet kotoa, olemme monesti kotona päineen, kumpikin omissa huoneissa, juu mies muutti yhteisestä makkarista pois. Pelkään yksinäisyyttä mitä ero voi tuoda, silti tuntuu kuin olisi sisältä kuollut...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllisiäkään ei Suomessa etsitä.

Sinuna ehkä harkitsisin kuitenkin vielä vaikka parisuhdeterapiaa tai että oletko itse kenties masentunut tms., mutta jos se oli siinä, niin se oli sitten siinä..

Vierailija
2/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutti makkarista pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikki hyvin" vaikka mies muuttanut makkarista pois eika teilla tunnu paljoa yhteista tekemista eika edes puhumista olevan...

Vierailija
4/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko suhteelle tehdä jotain. Niin yllätävää kuin se tavallaan onkin, aika moni on löytänyt toisensa uudestaan, sen eteen on vaan pitänyt tehdä jotain. Sysäys tulee usein juuri siitä, että ainakin toinen miettii eroa ihan tosissaan, ja kun asia tulee konkreettiseksi, niin halutaankin vielä kokeilla, jos sittenkin kipinä vielä syttyisi. Joskus vasta erilleen muuttaminen havahduttaa huomaamaan, että liiton puolesta kannattaisi ehkä sittenkin taistella, mutta eihän se toki myöhäistä ole siinäkään vaiheessa.

Minä ja mies elimme melkein vuoden erossa kunnes palasimme yhteen, ja sen jälkeen on mennyt todella hyvin jo yli 10 vuotta (meillä tosin eroon johtu muutkin syytä kuin se, ettei enää oikein rakasta toista). Ystävälläni taas ero johtui juuri tuosta, hänellä oli kaikin puolin hyvä mies, mutta jotain puuttui. Ero sai kuitenkin ystäväni näkemään miehessä uusia puolia, ja ehkä mieskin vähän muuttui, ryhdistäytyi jotenkin yksin jäätyään, ja hekin palasivat yhteen ja ovat kovin rakastuneita nykyään.

Mutta ei se toki kaikilla niin käy, jotkut taas nauttii yksin olemisesta, onhan siinäkin hyvät puolensa. Ja sehän riittää, kun toinen on tyytyväinen eroon, ei silloin enää palata yhteen.

Vierailija
5/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettekös te teknisesti ole jo eronneet päätellen tekstistäsi, joten mitä haluat saavuttaa "oikealla" erolla?

Vierailija
6/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkitaan väärin ja päätellään että paras vaihtoehto olisi avioero? Voi teitä ihmisparkoja, ottakaa vähän selvää ihmisen eri elämänvaiheista ja kriisipaikoista, niin ei tartte turhaan erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi