Hui kun pelottaa ja jännittää....joudun parin t päästä sanomaan
Kommentit (4)
tunteet ei ole mihinkään muuttuneet. Sittenhän tää oiskin helppoa jos tunteita ei olis....edes jommalla kummalla!
ap
Kaikkein pahinta se on tehdä kun toinen ei tiedä aikeista mitään.. ja kun itse olettaa että toinenkin eroa ajattelee.
Muistelen edelleen kylmien väreiden säestyksellä tuota tapahtumaa.. Kun näkee toisen romahtavan edessään ei sitä heti unohda.
Melkein olisi tehnyt mitä vain että olisi saanut vedettyä viimeisimmän lauseen pois.
toisellakin osapuolella. Nimittäin suhteemme on kestänyt 4v ja lähti liikkeille siitä perinteisestä - olen juuri eroamassa vaimostani. Vaan sitäpä ero ei vieläkään ole tullut, eikä näköjään tule! Milloin vaimo uhkailee itsemurhalla, milloin työt ovat siinä mallissa, ettei voi jne....
ap
Tiedän kokemuksesta kuinka kamalaa tuo on :( Mulla suurin ongelma vastaavassa oli että minua itketti niin paljon jo ajatella eroa, saati kertoa sitä, etten lopulta saanut sanottua asiaani kuin raukkamaisesti sähköpostilla. Ja kun myöhemmin puhuttiin siitä, itkin taas minkä mies tulkitsi niin etten ole tosissani eron kanssa koska selvästi rakastan häntä vielä. Ja niin rakastinkin, mutta tiesin samalla ettei suhde voi jatkua.