Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan haluaa lapsensa pelaavan jääkiekkoa?

Vierailija
09.08.2012 |

Näin harrastuskauden alussa en voi kuin ihmetellä jäkisintoilua. Vanhemmat tyrkkäävät jopa 5-vuotiaita pelaamaan lajia, jossa jo junnuikäisenä altistuu toistuviin iskuihin. Tulee ruhjeita ja aivotärähdyksiä. Ja tästä lystistä maksetaan järjettömät summat. Miksi? Älkää sanoko, että pitää oppia joukkuepeliä. Sitä oppia saa kyllä muistakin vähemmän vaarallisista lajeista.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen ikuisesti katkera siitä että mua ei laitettu pelaamaan jääkiekkoa tosissaan, sain itse päättää kuusi vuotiaana että haluanko kunnon joukkueeseen vai jatkanko höntsä kiekkoa samalla harrasti ratsastusta ja kun valitsin että pelaan vain kavereitten/perheen/ ja niitten jotka olivat jäällä kanssa niin meni se siihen että pelailin enää harvoin. Koska ratsastus menin ykköseksiMutta nyt pari vuotta sitten aloin taas pelata aina pihajäällä iltaisin kun ehdin ja kipinä tuli takaisin mutta joukkueeseen ei ole menoa koska mielestäni en ole samalla tasolla kun ikäiseni pitäisi olla. Rakastan myös ratsastusta ja kilpailem melkein joka vkl mutta salainen haaveeni on jo kauan ollut päästä jääkiekon mm kisoihin mikä on kyllä mahdoton:DD

Vierailija
122/123 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minun pitää nyt kertoa pojalleni, että hänen on lopetettava harrastus jota rakastaa, koska hän on tai hänestä ainakin tulee kusipää, tyhmä ja juntti kun jääkiekkoa harrastaa. Tuo kaikki on vielä siis ehkäistävissä, jos kerron tuon hänelle heti. Että silleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkendo on helpoin tapa saada rahaa urheilussa. Sen takia vanhemmat haluavat lastensa tätä marginaalilajia harrastavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi