Mieheni ex kyläilee hänen vanhempien luona. .
Siis niin ärsyttävää mitä se sielä tekee?? Ymmärrän sen, että lapset viedään sinne kylään mutta että itsekkin sielä oikein kaffettelee =( Itseppä aikoinaan otti ja lähti toisen miehen matkaan pysyisi poissa:(
Kommentit (43)
todella ihania ihmisiä ja auttoivat mua paljon, kun isäni kuoli (äiti oli vammautunut jo aiemmin onnettomuudessa, päävamma). Olin heillä jokusen kerran jouluisinkin, vaikka emme olleet exän kanssa enää yhdessä, toki olimme ystäviä. Exän uusi tyttöystävä ei sitten oikein sulattanut ystävyttämme ( mäkin tunsin tän uuden tyttäystävän ja jaoimme asunnon jonkun aikaa). Taidankin ottaa yhteyttä heihin, usein heitä ajattelen. Mun mies ei koe sitä uhkaksi, ja exän tää tyttis on jo historiaa. Pidän heistä kun ystävistä, enemmän varmmaan kun koskaan pidin pojasta:-)
he kyllä näkevät lapsia kun ovat joka toinen viikko meillä..
Em tiedä mitä mieltä ex:n nykyinen on, mutta ei hänelle kuulukaan. Ei ole tullut mieleenkään että asiassa olisi jotain ongelmaa...
Ap:n kannattaa kasvattaa itsetuntoaan, tuolla asenteella ei pitkälle pötki.
kyläilen ja kaffittelen ex-anoppini luona. Olen aina tykännyt anopistani ja meillä on hyvät välit edelleen. En ole eronnut kaikista mieheni sukulaisista, vaikka miehestäni olenkin.
En tosin paljoa, mutta viikonloppuja pari kertaa vuodessa. Lasten kanssa mennään sinne lasten isovanhempia tervehtimään, ja siellä käy muuten nykyinen miehenikin ja hyvinkin tervetullut on. Eikä se mun exää häiritse, hän itse ei käy vanhemmillaan juuri koskaan. Ja vaikka häiritsisi, niin so what!? Ex-appivanhemmat käyvät myös meillä kylässä ihan säännöllisesti.
exanopin luona tulee käytyä pari kertaa vuodessa. Toisinaan on nykyinen aviomiehenikin mukana.
Aikuisiahan tässä ollaan ja ystävät on aina ystäviä.
Jos mulle tulis miehen kanssa ero, niin en jalallani enää astuis anoppilaan. Lapset toki siellä kävisi, mutta mies sais hoitaa ne viennit. Miksi ihmeessä mun pitäis siellä roikkua! Aika noloa olis varsinkin jos miehellä olis jo uusi.
Vieläkin, enkä olisi ikinä kuvitellut, että joku voisi pitää tätä ongelmana. Aikuinen ihminen saa kyllä pitää yhteyttä jos välit ovat säilyneet.
Miehen ex myös käy minun ja miehen lapsen synttäreillä, ja minut on aina kutsuttu heidän lastensa rippi/ylioppilas yms juhliin.
Exä ei ole uhka, mies voisi olla hänen kanssaan, mutta minut on valinnut, tämä kertoo aika paljon..
Ja erostamme on sentään 21 vuotta.
Ja ihan vain siksi, että olemme ystäviä.
Jos me mieheni kanssa eroaisimme, toivoisin, että mieheni kaveeraisi edelleen isäni kanssa. Ovat hyviä kavereita ja olisi kurjaa jos he eivät enää pitäisi yhteyttä jos eroaisimme.
Jos mulle tulis miehen kanssa ero, niin en jalallani enää astuis anoppilaan. Lapset toki siellä kävisi, mutta mies sais hoitaa ne viennit. Miksi ihmeessä mun pitäis siellä roikkua! Aika noloa olis varsinkin jos miehellä olis jo uusi.
Turistaan kaikkea lapsesta ja sen sellaista. Joskus hörppäsen kahvitkin jos lapsella on leikki kesken tai exanoppi tahtoo jotain esitellä.
Miksi ei? Tultiin ennenkin tosi hyvin toimeen ja juttuun eikä mikään ole muuttunut. Eipä ole exukkoakaan haitannut, senkin kanssa ollaan tosi hyvin puheväleissä ja turistaan pitkiä aikoja jos vien lapsen hänellekin, lisäksi jutellaan pitkin viikkoa messengerissäkin jos asiaa on.
mutta se vaan ei itseä kohtaan tai miestäni kohtaan tunnu mukavalta, koska hän esim. utelee meidän asioita..
Mun miehen ex kävi miehen äidille "kertomassa" musta juttuja, omasta päästään keksittyjä haukkumisia, ennen kuin mä olin miehen äitiä ikinä tavannut. Kiva oli sitten mennä ensi vierailulle kun etukäteen hänelle oli kerrottu kuinka löyhämoraalinen, ruma, tyylitön ja tyhmä mä olen.
Kyllä munkin ex kyläilee mun vanhempien luona. Ei se mulle kuulu. Aikuiset ihmiset itse päättävät kenen kanssa ovat tekemisissä.
mut nielen kiukkuni, koska se on lapsellista. Mut välil ottaa päähän, kun se "Camilla teki taas tän niin hyvin ja kyllä se nyt on niin taitava".
Kyl vähemmälläkin ymmärrän kumpi on anopin suosikki. Poikaansa hän suuttui, kun tämä lopetti suhteen (jätti tämän täydellisen Camillan). Eikä ees mun takia, tapasimme siis pojan kanssa myöhemmin. Vaikea on sukuun tulla, jos miehen äiti toimii näin.
pitää yhteyttä mun äitiin. Äiti taitaa olla vähän niinku vara äiti tälle miehelle. Onhan se hassua, mutta eipä se ole ketään haitannut. Ex-miehen uusi vaimokin kuulemma joskus käy porukoilla.
ei myöskään juoruile. Sen takia olemme edelleen tekemisissä.
miehen exän vanhempien luona ;D Toisaalta mä olen istunut miehen exänkin luona kahvilla monta kertaa/hän meillä, kahdestaan käyty lapsen koulujuhlissa jne.
ottikos se ex eron miehestään vai hänen vanhemmistaan? Jos ei ole riidoissa, niin miksi ei saisi kyläillä tuntemiensa ihmisten luona, lapsensa isovanhemmat kuitenkin kyseessä. Ihmeellistä mussutusta ap:lta.
Välillä vien sinne lapsen viikonlopuksi ja istun sekä viedessä että hakiessa kahvipöydässä pitkän tovin.
Välillä menen sinne vaan lasten kanssa kylään. Tiedän, että ex-appivanhemmat ilahtuvat tästä aina kovasti. Ex-anoppi on ihana ihminen, jonka kanssa olen hyvä ystävä (ja appikin on tosi mukava).
Ex itse ei juuri käy vanhempiaan katsomassa, eikä ole uusia tyttöystäviään sinne pahemmin vienyt.
Pidän yhteyttä myös muihin exän sukulaisiin heidän omasta tahdostaan. He kutsuvat sukujuhliin ym.
Kyllä munkin mieheni ex vierailee anoppilassa ja viettää siellä joulut, äitienpäivät, isänpäivät jne. Hän on kuitenkin mieheni lapsen äiti ja osa perhettä.
Ainut milloin minua varsinaisesti häiritsee, on just nää joulut kun joudun viettämään ne sitten yksin. Ois aika kiusallista ängetä heidän joukkoonsa! Omaa perhettä mulla ei olekaan. Mutta ehkä sitten, jos ja kun meille siunaantuu lapsia olen osa heidän jouluaan!
oli vielä exänsä kanssa? Vai miksi muuten yhdessä olo jouluna olisi kiusallista? Jos mä olisin napannut jonkun varatun perheellisen miehen niin kyllä mustakin olisi kiusallista mennä anoppilaan jossa olisi vielä tämä exäkin..
todella ihania ihmisiä ja auttoivat mua paljon, kun isäni kuoli (äiti oli vammautunut jo aiemmin onnettomuudessa, päävamma). Olin heillä jokusen kerran jouluisinkin, vaikka emme olleet exän kanssa enää yhdessä, toki olimme ystäviä. Exän uusi tyttöystävä ei sitten oikein sulattanut ystävyttämme ( mäkin tunsin tän uuden tyttäystävän ja jaoimme asunnon jonkun aikaa). Taidankin ottaa yhteyttä heihin, usein heitä ajattelen. Mun mies ei koe sitä uhkaksi, ja exän tää tyttis on jo historiaa. Pidän heistä kun ystävistä, enemmän varmmaan kun koskaan pidin pojasta:-)