Pakko avautua jonnekin, irl en voi kenellekään, en edes parhaalle ystävälleni..
Eli olen jo aiemmin kirjoittanut kuinka olen ajautunut suhteeseen itseäni 20 v vanhemman miehen kanssa; seksiä on ollut hyvin vähän, muuta läheisyyttä, suutelua ym. sitäkin enemmän.
Olemme "lopettaneet" tämän suhteen monta kertaa koska olemme kumpikin tahollamme naimisissa, mutta aina ajaudumme takaisin. Meidän on vaan niiiin hyvä olla yhdessä.
Oma mieheni on aivan ihana ja rakastava, raitis, komea, perheelleen omistautuva, työssäkäyvä sporttinen mies. En voisi kuvitellakaan vaihtavani miestä/ luopuvani aviomiehestäni. Voi kun saisi molemmat...
Mikä h***etti meitä vaivaa, ei tää homma pysy lapasessa..
Kommentit (10)
Isään välini kylmenisivät kyllä aika lailla, jos hän ottaisi uudeksi puolisoksi ikäiseni naisen ja heittäisi äitini pihalle. Siinä sinulle realismia, joka auttaa irtautumaan suhteesta. Muistuttaisin vielä, että jos seksiä on nyt vähän, iäkkäällä miehellä se vähenee koko ajan. 20-20 vuotta eteenpäin ja olisin vanhan ukon omaishoitaja.
Teillä taitaa olla lapsiakin niin perhe kannattaa pitää koossa. Yritä olla erossa siitä toisesta miehestä. Vaihda vaikka työpaikkaa, äläkä ajattele sitä koko ajan.
Tuolla miehellä on kyllä parempi suhde lapsiinsa kuin lasten äidillä, mutta ei tässä nyt ratkaisua olla tekemässä..
Tuolla miehellä on kyllä parempi suhde lapsiinsa kuin lasten äidillä, mutta ei tässä nyt ratkaisua olla tekemässä..
lapsilla ja äidillä on? Tunnetko perheen hyvin? Tunnetko äidin? Vai luotatko vain miehen sanaan?
Lopeta suhde.
mikä siinä toisessa sitten on niin hyvää..? siis jos ei ole edes juuri seksiä - sehän kai yleensä on syynä pettämiselle; intohimon puute vanhassa suhteessa ja uuden kanssa tosi kiihkeätä..?
entä rakastatko miestäsi? sujuuko teillä sänkytouhut kuinka..?
käyt välillä panolla ja mitä muuta haetkaan. hyvinhän tuo näyttää toimivan. älä ota elämää liian vakavasti. kuolet joskus kuitenkin.
ainakin 10 eroyritystä (yksi juuri meneillään)....
:(
on kanssani saman ikäinen avovaimo. Äitini on kuollut, mutta luullakseni suhde oli olemassa jo äidin sairauden aikana.
en todellakaan osaa suhtautua "äitipuoleeni2. Pidän häntä jotenkin epävakaana ja kypsymättömänä, koska ei seurustele ikäistensä kanssa.
niin hyvää jos ei seksi? Juu, seksi ei ole se syy vaan se, että meidän on hyvä olla yhdessä, ymmärrämme toisiamme, kun tuo mies suutelee, tuntuu kuin taju lähtisi.. läheisyys ja ystävyys, rakkaus.. siinä se on. =/
Oman miehen kanssa seksi sujuu (paremmin kuin tämän toisen kanssa), ja rakastamme kyllä toisiamme. Se ei vaan muuta sitä tosiasiaa että tämä toinenkin on kovin tärkeä minulle.
Tunnen ko. perheen oikein hyvin ja tiedän äidin suhteen lapsiinsa.
Minusta on outoa kritisoida sitä että joku "ei seurustele ikäistensä kanssa"? Minä en ainakaan valitse ketään elämääni iän perusteella. =O
Kiitos ajatuksista..
Kysymyksenä vielä, jos sinulla on 50-60 v isä, miten suhtautuisit jos hän eroaisi äidistäsi ja ottaisi 20 v nuoremman naisen?