anoppi teki musta ls-ilmoituksen!
Kommentit (9)
jonkun se leipä on pöytään saatava. Sanoin mä, kun äitini ihmetteli, kun olen AINA koneella.
Ei duunit järjestyis ilman sitä. Äitini on reipas viisikymppinen, joka käyttää tietsikkaa itsekin, mutta silti sille tuntuu olevan aina yllätys, että jotkut oikeesti tekee töitäkin tietokoneella.. ihan sen 7,5 tuntia viikossa. Onko se edes oikeeta työtäkään? hän usein ihmettelee.
Muuten olen koneella sitten, kun muksut ovat nukkumassa tai hoidossa. > palstailut järjestyy niin.
Tuttu sossu kertoi kotikäynnistä, jossa mietittiin miksi äidin ja lapsen vuorovaikutussuhde ei toimi.
Kuulemma koko ajan oli tietsikka taustalla päällä ja heti kun viesti kilahti meseen, äiti singahti koneelle tarkistamaan.
Että mikäköhän siinä vuorovaikutussuhteessa sitten... hmmm?
seurannu av-palstaa. joittekin mielestä pienemmästäkin aiheesta tehdään ilmo,kun kerta heti pitää tehdä ilmoitus,kun on vähäsenkin huolissaan lapsesta. tutkimatta voi siis hutkia.
Tämä on kyllä varsin arka aihe - erityisesti täällä av:lla - mutta kyllä varsin monen lapsen kiintymyssuhde on vähän vaakalaudalla äidin jatkuvan nettailun takia. Oma kaverinikin istuu niin paljon netissä, ettei edes tajua, että lapsi ei ota häneen kunnolla katsekontaktia.
Tuttu sossu kertoi kotikäynnistä, jossa mietittiin miksi äidin ja lapsen vuorovaikutussuhde ei toimi.
Kuulemma koko ajan oli tietsikka taustalla päällä ja heti kun viesti kilahti meseen, äiti singahti koneelle tarkistamaan.
Että mikäköhän siinä vuorovaikutussuhteessa sitten... hmmm?
lasten parasthan hän varmaan vaan ajatteli
Miksi ihmiset eivät enää puhu toinen toisilleen? Vai onko viranomainen se ainoa omainen?
Omaisia kannattaa kuunnella ja tulla toimeeen heidän kanssaan. Miten muuten opetatte lapsianne kunnioittamaan vanhempia? vihaan äitiä, vihaan anoppia, mut itse oon pyhimys. ja lapsi uskoo...
Siitä voi, jos on niin paljon tietokoneella ettei hoida lapsiaan.
av:llako roikut?