Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä teen kaiken väärin mutta valittaa kun en osallistu.

Vierailija
09.08.2012 |

Puutarhaa ja pihaa laitetaan kuntoon. Kitkin kaikki rikkaruohot pois ja käänsin maata. Tein senkin väärin. Vaikka selkeästi kysyi mitä HÄNEN mielestä pitää tehdä ja mistä kohtaa. Käänsin liikaa maata, väärästä kohtaa, jätin liikaa paakkuja, silotin liikaa, kävelin väärästä kohtaa ym ym ym

Kun istahdin terassille hiljaa niin valittaa miksi vaan istun siinä mököttämässä. Minähän sinne pihalle olen halunut kaikkea, tramppaa, kukkia, pensaita ym. Joo, olen halunut kaksi pientä ruusua ja yhden pienen sireenipensaan.

Voi jumalauta että ottaa kaaliin tollanen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en enää edes yritä. Mies on muuten todella ihana, hyvä isä, huomaavainen rakastaja, kunnollinen aviomies....

Vierailija
2/4 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en enää edes yritä. Mies on muuten todella ihana, hyvä isä, huomaavainen rakastaja, kunnollinen aviomies....

En vaan tajua tota miksi tekee noin. Olen monet kerrat yrittänyt keskustella siitä, mutta saa aina käännettyä asian "mun syyksi", kuvittelen vaan kuulemma.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne. kunhan riittävän monesti avaudin, se loppui.

Vierailija
4/4 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... miksi minä en oikein ymmärrä, miten "muuten" voi enää olla ihana, hyvä ja huomaavainen jos kuitenkin koko ajan moittii ja valittaa?

Vai liioittelitko ihan pikkuisen? Ehkä sinä et todellakaan edes tiedä, mitä se merkitsee kun miehen mielestä ei mikään ole oikein.

Esimerkiksi: minun pitää käydä hakemassa muutaman kymmenen kilometrin päästä vaikkapa hitkutin. Minähän haen ja tuon kotiin. Mies on sitten kamalan äkäinen, kun en tuonut siihen vehkeeseen kuuluvan hinkulaa. Siis mitä? Enhän minä edes ihan tarkkaan tiennyt, mitä olen menossa hakemaan - minkä mies tiesi aivan hyvin - enkä varsinkaan sitä, että siihen kuuluvia lisäosia on jossain rapun alla tai liiterin orrella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi