Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö naisyhtäväni misuta homon?

Vierailija
09.08.2012 |

Tapasin hiljattain naisen jonka kanssa aloin seksisuhteen. Ensi kertojen, jotka sisälsivät melko "normaalia" seksiä, jälkeen hän on alkanut kiihoittaa minua anuksesta.

Ensin hän kutitteli sormella ja nuoli perä-aukkoani mutta pian leikit kehittyivät ja minulla oli lähes koko ajan hänen hieromasauva takapuolessa ja hän leikkii sillä koko ajan kun rakastelemme.

Ongelmani on se että seksi on taivaallista. En pysty edes keskittymään töissä kun vain mietin mistä saisin lisää peppuhoitoa. Orgasmit jotka nainen minulle tekee ovat sellaisia että melkein taju lähtee ja tähdet pyörivät silmissä.

Nainen on 40 ja minä 22. Pelottaa kykenekö enää koskaan tavalliseen seksiin, ts maistuuko se enää miltään.

M22

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenestäkään homoa voi tehdä. Teillä molemmilla on löytynyt yhteneväiset mielihalut. Ilmeisesti sutturaasi kiihottaa sauvaleikit.

Meillä muija ei tee tuota, vaikka tietää minun pitävän kyseisestä käsittelystä. Ostin kerran sträppärin ihan kokeiluhalusta ja se aiheutti toisen osapuolen mykäksimenon ja tuntien päästä tulleen kakistuksen "oletkohan sinä ho...ho...homo"

Homovideot ovat minusta kuvottavia. Kuitenkin joskus olen miettinyt, miltä tuntuisi esim 69-asenossa päällä ollessa, jos joku samalla rynkyttäisi eukon imiessä.

Vierailija
2/3 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peppuseksistä pitäminen tee kenestäkään homoa vaan samasta sukupuolesta pitäminen. Älä siis turhaan huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta mäkin haaveilen... vanhemmat naiset on vaan päässeet estoistaan ja nuorille pojille niitä on ihana tehdä :) oi mä niin haaveilen siitä että pääsisin nuoren pojan kimppuun opettaan sille mitä seksuaalinen nautinto on...

nauti siitä. Olet kyllä oikeassa että tavallinen seksi ei välttämättä tunnu enää miltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi