Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko mennä naimisiin saksalaisen kanssa ja hankkia jälkeläisiä

Vierailija
09.08.2012 |

jotka olisivat siten osasyyllisiä juutalaisten murhaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minusta jälkeläiset mitenkään ole osasyyllisiä esi-isiensä tekoihin. Kyllä jokainen ihminen vastaa vain omista tekosistaan.

Vierailija
2/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai periytyy syyllisyys :D Sittenhän minutkin pitäisi heittää Turun linnan paskakaivoon, kun olen Jaakko Ilkan jälkeläisiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Rovaniemen polttaminen sitten oli se viimeinen oljenkorsi jonka takia erosimme.

Vierailija
4/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeläiset eivät ole syyllisiä (eivät edes osin) vaan heidän jo kuolleet sukulaisensa.

Vierailija
5/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...poikaystäväni on saksalainen, ja hän ei ainakaan ole tietääksen tappanut yhtäkään juutalaista.

Vierailija
6/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi tällainen paskajälkeläinen. Isäni on saksalainen ja hänen isänsä jne....

Pitäsiköhän mut nyt häätää maasta vai tapanko itseni isieni takia?

Luulin että uskonnonopettajani lukiossa oli ihan piemä kun kerran sanoi että hänen mielestään kaikki saksalaiset ja heidät jälkeiläisensä tuli tappaa. Istuin naama punaisena takapenkissä. Olin uskonnonopettajan lempioppilas;) Jos olisi tiennyt sukuperintöni, näin tuskin olisi ollut.

Mutta että hänenkin lisäkseen on ihmisiä jotka voivat ajatella näin...

Vierailija
7/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esi-isien hirmutekojen syyllisyys periytyisi, ei voisi tehdä jälkeläisiä minkään maalaisen kanssa.

Vierailija
8/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huojentava kuulla. Kiitän vastauksista. Enkä todella ole tuota mieltä ITSE.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi