Jääkö iho löysäksi, jos laihtuu kahden koon verran, n. 10 kg?
Kommentit (16)
vanhemmallakaan kyllä. Mulla ei jäänyt vaikka laihdutin nopeasti Nutriletteilla 21 kg nelikymppisenä, ei missään ole mitään löysää nahkaa eikä ole ollut missään vaiheessa. Yksilöllistä se kai on.
vanhemmallakaan kyllä. Mulla ei jäänyt vaikka laihdutin nopeasti Nutriletteilla 21 kg nelikymppisenä, ei missään ole mitään löysää nahkaa eikä ole ollut missään vaiheessa. Yksilöllistä se kai on.
eikä se kovin hyvää ollut, muut pussipastat ovat edes vähän parempia. Niitä n-patukoita, jotka ovat ateriankorvikkeita, olen välillä vetäissyt, mutta en tiedä, jaksaisinko oikeasti syödä niitä dieettinä.
Kuinka kauan se nutri-laihdutus kesti? Ovatko kaikki ateriat sitten niitä n-tuotteita?
72 kg.
eikä se kovin hyvää ollut, muut pussipastat ovat edes vähän parempia. Niitä n-patukoita, jotka ovat ateriankorvikkeita, olen välillä vetäissyt, mutta en tiedä, jaksaisinko oikeasti syödä niitä dieettinä.
Kuinka kauan se nutri-laihdutus kesti? Ovatko kaikki ateriat sitten niitä n-tuotteita?
72 kg.
pelkästään eli söin vain sitä suklaapirtelöä, 5 annnosta päivässä. Aina kuukauden pätkinä niin että 4 viikkoa pelkkää nutria, sitten pieni tauko ja taas kuukauden nutrausta. Tuo menee helposti ekan muutaman päivän jälkeen kun kroppa menee ketoosiin eikä nälkä enää vaivaa. Litkun maulla ei minusta ole niin väliä koska sen pari desiä pirtelöä nielaisee parissa sekunnissa. Niitä pastoja en itse pystyisi syömään kyllä.
Alkuun mulla lähti viikossa noin 2 kg painoa ja lopussa kilon verran. Eli ei kauhean kauaa kestänyt tuo laihdutus, kolme Nutrijaksoa taisin käyttää siihen.
mulla on kaula todella pahassa kunnossa. :(
laihdutin 35 vuotiaana tuon 10 kiloa eikä jäänyt. Painon pudotus noin puolessa vuodessa ja runsaasti liikuntaa. Nyt olen 168/60 ja se minulle sopiva.
mulla on kaula todella pahassa kunnossa. :(
Joo kaulaan mullekin muuten jäi syvät juonteet niihin kohtiin missä oli läskinä kaksoisleukojen "kolot" (mulla oli 2 kaksoisleukaa jotka oli semmoisia pulleita makkaroita joiden alla kolo). Siitäkään ei iho mulla roiku mutta tosiaan todella syvät ja kauas erottuvat vaakasuorat uurteet koko kaulan etupuolella, kuin 2 kaularengasta. Tuo on kyllä tylsän näköistä, kun mulla on vielä pitkä kaula niin ne erottuu.
72 kg.
pelkästään eli söin vain sitä suklaapirtelöä, 5 annnosta päivässä. Aina kuukauden pätkinä niin että 4 viikkoa pelkkää nutria, sitten pieni tauko ja taas kuukauden nutrausta. Tuo menee helposti ekan muutaman päivän jälkeen kun kroppa menee ketoosiin eikä nälkä enää vaivaa. Litkun maulla ei minusta ole niin väliä koska sen pari desiä pirtelöä nielaisee parissa sekunnissa. Niitä pastoja en itse pystyisi syömään kyllä.
Alkuun mulla lähti viikossa noin 2 kg painoa ja lopussa kilon verran. Eli ei kauhean kauaa kestänyt tuo laihdutus, kolme Nutrijaksoa taisin käyttää siihen.
mutta pakko kysyä että eikö tökkinyt yhtään tuo pirtelö?? Mä nutraan kans niin että osan aterioista korvaan niillä, mutta en voisi kuvitellakkaan pidempää vetää noilla pirtelöillä.
mutta pakko kysyä että eikö tökkinyt yhtään tuo pirtelö?? Mä nutraan kans niin että osan aterioista korvaan niillä, mutta en voisi kuvitellakkaan pidempää vetää noilla pirtelöillä.
eihän se herkkua ole mutta suhtauduin siihen kuin lääkkeeseen, joka vie läskin. Ei lääkkeen hyvää tarvi ollakaan. Eikä se kauaa ehdi suussa maistua kun sen nielaisee äkkiä sen litkun alas. Ja päälle kulaus jotain muuta että maku lähtee.
Mä kokeilin aiemmin myös tuota osanutrausta mutta mulla se ei onnistunut. Siinä kun ei mene ketoosiin, eli nälkä ei katoa, kuten silloin kun syö pelkkiä noita VLCD-pussiruokia. Silloin keho on paastotilassa eikä ruokaa tee mieli ollenkaan.
eihän se herkkua ole mutta suhtauduin siihen kuin lääkkeeseen, joka vie läskin. Ei lääkkeen hyvää tarvi ollakaan. Eikä se kauaa ehdi suussa maistua kun sen nielaisee äkkiä sen litkun alas. Ja päälle kulaus jotain muuta että maku lähtee. Mä kokeilin aiemmin myös tuota osanutrausta mutta mulla se ei onnistunut. Siinä kun ei mene ketoosiin, eli nälkä ei katoa, kuten silloin kun syö pelkkiä noita VLCD-pussiruokia. Silloin keho on paastotilassa eikä ruokaa tee mieli ollenkaan.
ottaa esim. normaalin aamiaisen, teetä, leipää, tuoremehua, kahvia? Ja samantyyppinen iltapala, teetä ja leipää?
Pitäkö siinä pirtelödieetissä juoda paljon vettä samalla?
Sammuuko siinä makeanhimo?
Pitääkö ottaa myös vitamiineja purkista?
72 kg edelleen.
ottaa esim. normaalin aamiaisen, teetä, leipää, tuoremehua, kahvia? Ja samantyyppinen iltapala, teetä ja leipää?
Pitäkö siinä pirtelödieetissä juoda paljon vettä samalla?
Sammuuko siinä makeanhimo?
Pitääkö ottaa myös vitamiineja purkista?
72 kg edelleen.
Ei saa syödä normaalia aamiaista. Korkeintaan max puoli kiloa vähäenergisiä vihanneksia saa syödä. Hedelmätkin on jo liikaa. Minä en syönyt noita sallittuja kasviksiakaan. Syy tähän on se, että energiamäärän ja hiilarimäärän täytyy olla *todella* alhainen että keho pysyy ketoositilassa. Leipäviipale ja tuoremehu rikkoisi ketoosin heti ja sen jälkeen olisi taas kova nälkä.
Vettä suositellaan juotavaksi pari litraa päivässä. Itse en kiinnittänyt mitään erityishuomiota veden juontiin, join kun oli jano. Eli ehkä semmoiset 5-7 lasillista vettä päivässä.
Makean- ja kaiken muunkin ruoan himo ja nälkä sammuvat 3-5 ekan päivän aikana, kun keho siirtyy paastotilaan. Se minusta tuon VLCD-menetelmän ylivoimainen etu onkin. Joku hyvä ruoan tuoksu voi toki silti herättää hieman mielihaluja, mutta ne on aika helppo voittaa kun ei ole yhtään nälkä.
Vitamiineja ei kuulu ottaa purkista, valmisteeseen on jo lisätty kaikki ihmisen tarvitsemat vitamiinit, kivennäiset ja rasvahapot.
Ei kai siinä rupea ihminen "haisemaan", kuten kuulemma paastossa? 72.
Moikka! :)
Kokeilkaapa vartalo kääreitä, niin ei tarvii menettää toivoa löysästä nahasta, tai tuhlata rahoja operaatioihin. :)
Ne kiinteyttää, kosteuttaa ja tasottaa ihoa tehokkaasti.
Itelläni on takana hätäsektio ja olen myös laihdittanut 30kg, joten löysää on ollu valtavasti.
Näillä kääreillä sain nahan taas kireemmäksi, sekä venymäarvet ja sektioarvet himmeeksi.
Toki pitää liikkua ja syödä terveellisesti, mutta näillä saat ison avun hommaan. :)
Laita mulle viestiä suvihyv@gmail.com TAI 0505061416 TAI tuu piipahtaa mun fb sivulle:
https://www.facebook.com/suviwrapit
Verkkokaupan löydät suoraan osoitteesta teamsuvi.itworkseu.com
T.4v poitsun äippä :)
Ei jäänyt minulla ainakaan. Olen 25v ja laihdutin 14kg vuodessa, ylipainon alarajalta normaalipainon puolitienoille. Olen nyt kokoa 36, ennen laihduttamista käytin paitakokoa 38 ja housut olivat 40-42.
No ei 10 kg painonpudotuksesta nahka roiku. Jos se tasaisesti koko kropasta lähtee, niin kutistumista ei niin paljon tapahdu. Eikä varmaan pienene kahta kokonumeroa, yhden koon voi pienentyä.
nuorena ei jää