Seuramatkanjärjestäjään vaikea saada yhteyttä - chat on, mutta siihen kirjautuminen ohjaa kysymyksen vastaajarobotille.
Suomen suurin seuramatkanjärjestäjä ei halua yhteydenottoja. Chattiin kirjautuessa ja lähettäessä siihen viestin saapuu robottivastaajalta "En ymmärrä kysymystä" -vastaus. Asia ei etene mitenkään. Oi niitä aikoja, kun oli olemassa vielä palvelevat toimistot!
Kommentit (14)
Näin se nykyisin menee. Ainakin se Finnairin alla toimiva matkatoimisto on huonontanut palveluitaan vuosi vuodelta. Viimeksi lähtiessämme paluumatkalle Kreetalta hotellilta hakemaan tullut paikallinen bussikuski kysyi meiltä että lähdettekö Chanian vai Heraklionin kentältä kotimatkalle. Opasta ei näkynyt missään, ei edes vastaanottamassa lentokentällä!
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai-iltana! Soita huomenna sinne arkena.
Olen ap. Otin chatiin yhteyttä perjantaina aamupäivällä klo 10:n jälkeen.
Kai kuitenkin puhelinyhteys toimii edelleen. Vai onko ap sinulla kokemusta siitä ettei sekään pelitä? Palveluita on tunnetusti riisuttu viime vuosina jottei tarvitse nostaa matkojen hintoja. Sen kanssa että mitä hintaan kuuluu saakin olla tarkkana, yksi matkustaja valitteli kovasti hotelliarvostelussaan kun saapuessa lentokentällä selvisi että lentokenttäkuljetus olisi pitänyt varata ja maksaa ennakkoon. Opas oli vain näyttänyt kädellään mistä pääsee taksiin.
Nykyään mihinkään ei saa yhteyttä on vain näitä chattibotteja, jotka eivät osaa vastata mihinkään kysymykseen. Näin firmat välttävät kaikki "ikävät" asiakkaat, joilla olisi jotain valitettavaa tai kerrottavaa, kuten se, että nettisivunne on kaapattu, mutta koska teillä on vain chattibotteja, niin pitäkää tunkkinne.
No matkatoimistothan ovat konkurssin partaalla koronan jäljiltä.
Puhelinpalvelua jos haluaa, saa odotella muutaman tunnin ja kuunnella ärsyttävää musaa.
Samoja kokemuksia ap:n kanssa. Tuntuu, että matkustava ja maksava/maksanut asiakas on pikemminkin riesa kuin matkatoimiston elinehto! Nykyisin niiden luulisi henkensä pitimiksi tekevän kaikkensa jotta asiakkaat ovat tyytyväisiä, mutta asiakkaiden toiveet eivät voisi vähempää kiinnostaa.
Taitaa tuo perinteinen etelään suuntautuviin pakettimatkoihin keskittyvä seuramatka-ala olla kuolevaa kansanhuvia. Nykyisin ihmiset haluavat jotakin muuta matkoiltaan. Niinpä palveluunkaan ei kannata enää panostaa.
Onko jollakin näinä ankeina velkaantumisen ja sähkön rajun hinnannousun aikoina vielä varaa matkustella? Pankaa nyt jo ihmeessä tuokin raha sukan varteen pahaa päivää varten!
Etkö aapee oikeasti ole aiemmin huomannut ettei henkilökohtaista palvelua enää saa juuri mistään? Ihan hyvä että tämä kokemus saa sinutkin nykyaikaan.
Varmaan ovat karsineet palveluita voidakseen pitää hinnat kuluttajalle siedettävällä tasolla. Sinänsä ihan linjassa esim. lentomatkailun muuttumisen kanssa. Harva haluaa enää maksaa sellaisia hintoja kuin takavuosina.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ovat karsineet palveluita voidakseen pitää hinnat kuluttajalle siedettävällä tasolla. Sinänsä ihan linjassa esim. lentomatkailun muuttumisen kanssa. Harva haluaa enää maksaa sellaisia hintoja kuin takavuosina.
Juu, alaspäin ovat hinnat tulleet. Ja minkä kustannuksella? Perushinta on halpa, mutta esim. jo kevyestä matkustamoon otettavasta käsikassistakin saattaa jo joutua maksamaan. Olen jo pitkään vitsaillut näitä halpayhtiöitä, että lentokoneeseen sisäänpääsy lisämaksusta ja istumapaikka toisesta. Tähän se varmaan pian menee - näennäinen perushinta kylläkin pidetään alhaisena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ovat karsineet palveluita voidakseen pitää hinnat kuluttajalle siedettävällä tasolla. Sinänsä ihan linjassa esim. lentomatkailun muuttumisen kanssa. Harva haluaa enää maksaa sellaisia hintoja kuin takavuosina.
Juu, alaspäin ovat hinnat tulleet. Ja minkä kustannuksella? Perushinta on halpa, mutta esim. jo kevyestä matkustamoon otettavasta käsikassistakin saattaa jo joutua maksamaan. Olen jo pitkään vitsaillut näitä halpayhtiöitä, että lentokoneeseen sisäänpääsy lisämaksusta ja istumapaikka toisesta. Tähän se varmaan pian menee - näennäinen perushinta kylläkin pidetään alhaisena!
Odotan sitä, että aletaan veloittamaan veskin käytöstäkin erikseen. 😀
Sunnuntai-iltana! Soita huomenna sinne arkena.