Tsempatkaa mua aloittamaan säännöllinen liikunta!
Olen patalaiska. Tai kyllä päivittäiset jutut kotihommat jne hoidan, mutta en saa itseäni liikkumaan.
Nyt olen päättänyt aloittaa "uuden elämän" jälleen kerran. Kävin parilla kuntosalilla, vertailin tunteja, maksuja jne.
Ongelma on se, että olen vuosia maksanut ihan turhaan tuhansia euroja kk-maksuja käymättä salilla kertaakaan, kun en ole sopimuksesta irti päässyt. Edes se kk- maksu ei ole ollut se motivaattori, että olisin mennyt.
Kaikille saleille joutuisin menemään autolla, 10-15 min. Tiedän, että se lähteminen tulee olemaan ihan ylivoimaista. Varsinkin kun tulee kylmää ja pimeää.
Olen ihan rapakunnossa, ja jotain tarttis tehdä. En ole ikinä ollut liikunnallinen enkä koskaan kokenut sitä hyvää oloa liikunnan jälkeen, mistä kaikki aina puhuu. Mulla on ollut päinvastoin aina paha olo.
Mitä ihmettä tekisin? Miten saan itseni hurahtamaan liikuntaan? Rhmätunneista ei kiinnosta kuin tanssitunnit ja salista tykkäisin, kunhan ensin saisin perseeni hilattua sinne.
Itse innostuin viime kesänä Porin juoksukoulusta. Siinä ainakin pääsee liikkeelle heti kotiovelta eli ei mene aikaa matkoihin. Googleta porin juoksukoulu