Miesystäväni merkittiin kuvaan, jossa hän puhaltaa kondomista ilmapalloa
Meidän suhde on siis aika tuore, mutta onko 25-vuotiaat todellakin noin lapsellisia yleensä? Oli siis laivareissulla jääkiekkojoukkueensa kanssa ja siellä tämä kuva otettu. Tekisi mieli kysyä häneltä suoraan kuvasta, mutta vaikutanko kyttäävältä idiootilta silloin? Tapailua takana siis vasta pari kuukautta. Mitä ihmettä hän edes teki kondomeilla siellä?
Kommentit (13)
Puhalsi niistä ilmapalloja, etkös nähnyt siitä kuvankin.
Ja varmaan aika tavallista, että 25-vuotiaat ovat noin lapsellisia.
Minun kanssani ei niitä ainakaan ole tarvinnut.
Ap
Mun mies on kohta 35v. ja voisin kuvitella samaa tekevän :)
Ja siis mitä sitten? Ajatteletko nyt jotenkin niin että siihen kondomiin täytyy liittyä joku nainenkin?
vai muillla joukkueen tyypeillä???
Mitäs niillä muuta tehdään kuin puhallellaan ilmapalloja?
...hän sai kondomin joltain kaverilta?
...osti automaatista puhaltaakseen siihen?
...oli vielä kukkarossa ja puhalteli, kun ei enää tarvitse moista?
Mä otin esim. kortsut pois kukkarosta vasta, kun asuin jo avoliitossa. En suinkaan sen takia, että olisin epäillyt tarvitsevani niitä siihen asti vaan koska en muistanut koko kortsuja ennen kuin kaveri sattui moisia tarvitsemaan =D
Mun kokemus- ja elämyspiirin mukaan yleensä pojat saa tuon kondomiaiheen käsiteltyä noin seitsemännellä luokalla yläkoulussa.
Aika lapsellinen kundi. Joukossahan se tyhmyys tiivistyy, mutta kumminkin. Ei mun lähipiirissä sentään noin typerää menoa ole koskaan ollut.
Ja siis mitä sitten? Ajatteletko nyt jotenkin niin että siihen kondomiin täytyy liittyä joku nainenkin?
Ehkä ei olekaan tarve ajatella yhtään mitään :)
Ap
Mun isä 58 v. heitti joku aika sitten joesta ongitun kalan uiskentelemaan niiden maisema-altaaseen... Nyt ne miehen (30 v.) kanssa onkii sitä kalaa sieltä ravuille syötiksi.
Ei ne kasva.
Mulla on sitten ilmeisesti ollut täysin erilainen nuoruus ja varhaisaikuisuus kuin sinulla.
Tai no, kyllä mä kerran tapailin yhtä miehenalkua, joka olisi tuosta jotain huumoria voinut repiä, mutta aika pian huomasin että rehtiys, reiluus ja älykkyys olivat siitä yksilöstä muutenkin hyvin kaukana, joten sai mennä menojaan.
T. Seiska
T. se ainoa nainen, 45 miehen työporukasta, jonka ikähaarukka on 20-67v.
35+-vuotiaita perheellisiä keski-ikää lähestyviä miehiä, uransa ja lapsensa mallikaasti hoitavia, ja ainahan nuo silti kaveriporukassa edelleen pelleilevät. Eivät nyt ehkä kondomeja puhaltele, mutta jotain vastaavaa pölhöilyä. Mitä sitten? Saahan sitä välillä lapsettaa, eikä se tarkoita sitä, että olisi läpeensä lapsellinen. 25-vuotiaalle miehelle harrastusporukan illanvietossa tuo kuulostaa enemmän kuin normaalilta toiminnalta.
Ja vaikkei sinun miehelläsi olisi kondomeja matkassa, luuletko tosiaan, että jos urheilujoukkue lähtee laivaristeilylle, ei matkasta löydy jokunen kondomipakettikin?! Minä en nyt ainakaan näe tässä mitään pahastumisen tai kuulustelun aihetta!
Mun mies on kohta 35v. ja voisin kuvitella samaa tekevän :) Ja siis mitä sitten? Ajatteletko nyt jotenkin niin että siihen kondomiin täytyy liittyä joku nainenkin?
Mulla on sitten ilmeisesti ollut täysin erilainen nuoruus ja varhaisaikuisuus kuin sinulla. Tai no, kyllä mä kerran tapailin yhtä miehenalkua, joka olisi tuosta jotain huumoria voinut repiä, mutta aika pian huomasin että rehtiys, reiluus ja älykkyys olivat siitä yksilöstä muutenkin hyvin kaukana, joten sai mennä menojaan. T. Seiska
Kyllä minun mies on kaikkia noita vaikka saattas kondomeista palloja puhallellakin :)
t. huumorinsa kullakin
Mä olisin huolissani vasta siinä vaiheessa, kun miehesi on turhankin järkevä eikä enää osaisi heittäytymisen taitoa...
Enkä voi vastustaa kiusausta, mutta olette siis olleet tapailleet kaksi kuukautta ja koet ettet tarvitse kondomia... Kuka tässä nyt sitten onkaan lapsellinen?
Mutta hei, jokainen tehköön kuten haluaa. Ja sinä, joka et kestä etkä kertakaikkiaan siedä katsella miehesi lapsellisuutta, niin tee asialle jotain!