Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mutta kun mä en tykkää rahkasta, raejuustosta, kalasta, kananmunista, kanasta"

Vierailija
09.08.2012 |

Niin, 30g ylipainoinen sukulainen pyysi apua ruokavalion kanssa (mulla karistettuja kiloja 15, eivätkä ole takaisin tulleet ja kun kerroin mitä syön ja miten paljon, oli saamani vastaus yllolevan kaltainen. Teki mieli kyllä vastata, että sen kyläl huomaa että tykkäät enemmän sipseistä ja kaljasta, vaan jotain tarttis muuttaa jos meinaa saada painoa pois!! ARGH!! Ilmeisesti odotti listaa jossa on suklaata ja pullaa ja viiniä, huoh

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua tätä "kerran viikossa herkuttelupäivää". Minä haluan syödä joka päivä jotain makeaa, joten miksi se ei ole mahdollista vaikka tarkkailee painoa!? Valitsee määrällisesti vähemmän, ei ota viineriä, ei sipsejä, vaan jotain muuta, esim. suklaavanukas, pullaa. Ongelma on siinä, että mitä sipsinapostelun tilalle. Vastaus: porkkanasuikaleita + dippi. Eli ystäväsi kaipaisi vinkkejä, mitä totutun tilalle. Ja jos ongelma on tämä: ystäväsi on 30 kg ylipainoinen, hän haluaa laihtua mutta ei halua luopua mistään nykysyömisestään, niin kysyn: mikä ongelma tässä on? Mikä on sinun ongelma? Sekö, että hän kysyi, sinä vastasit, eikä sinun neuvosi kelvanneet? Entä sitten? Se on hänen elämänsä ja hänen ylipainonsa. Keskity sinä nyt vaan omaan itseesi ja ihanaan hoikkuuteesi.

mä edes ole makean perään. Mulle herkkua on juustot, viinit, rasvaiset hampparit ja tosiaan en voi noita joka päivä vetää.

Ja kyllä mua riepoo se ainainen vinkuminen läskeistä ja sitten kun neuvoo (pyydettäessä) niin mitään ei voikaan tehdä. Hänen läskinsä ne tosiaan ovat ja minä en niille mahda mitään.

t.ap

Vierailija
22/26 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla ystävälläni on selityksenä myös raha. Kasvikset, kokoliha ja täysjyvätuotteet maksaa kuulemma niin paljon ettei niihin ole vara. Syö valkoista höttöä, makkaroita, kalapuikkoja yms.. Kuitenkin on vara käydä joka viikonloppu baarissa ja kolme-neljä kertaa viikossa pizzalla tai mäkkärissä. Rahan arvo on kai suhteellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ihme kun näitä hormonaalisia läskejä RIITTÄÄ. Ei uskoisi tilastojen perusteella

Aiheen vierestä, mutta en malta olla kommentoimatta:

Sanotaan, että imetys laihduttaa automaattisesti. Mulla ei niin käynyt, tai sitten olisin ollut hirmuinen ryhävalas, ellen olisi imettänyt.

En tiedä oman painoni tarkkaa muodostumismekanismia, mutta se on ainakin varma, että kun vuoden kestänyt imetys loppui, epämääräinen turvotus hävisi ja paino lähti heti laskusuuntaan.

Vierailija
24/26 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap:n mielestä makeaa ei vaan tarvitse joka päivä, enkä mä edes ole makean perään. Mulle herkkua on juustot, viinit, rasvaiset hampparit ja tosiaan en voi noita joka päivä vetää.

Minä laihdutin onnistuneesti niin että join viiniä ja söin makeaa joka päivä. En myöskään käyttänyt kevyttuoteita mistään, esim. juustoista. Syy että laihduin oli tietysti syödyt noiden ruokien pienet määrät: pieni makea jälkiruoka tai pari suklaapalaa jälkiruoaksi, yksi lasi viiniä päivittäin ruoan kanssa, täysrasvaista juustoa kourallinen kuutioina salaatiin joka muuten koostuu kasviksista.

Mulla tämän viimeisimmän onnistuneen (pudotettu 22 kg) laihdutuksen erotti monesta epäonnistuneeseta yrityksestä juuri se, etten taistellut enää hyvän ruoan himojani vastaan ja kieltänyt itseltäni asioita. Ennen aina tein päätöksiä "en syö enää suklaata ennen kuin painan x kiloa" tai en juo enää viiniä jne, ja sitten muutaman viikon päästä itsekuri petti ja mässäsin senkin edestä. Nyt kun sai luvan kanssa päivittäin nauttia herkuista tuntui ettei laihduta ollenkaan vaan jopa ylellisesti herkuttelee.

Vierailija
25/26 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap:n mielestä makeaa ei vaan tarvitse joka päivä, enkä mä edes ole makean perään. Mulle herkkua on juustot, viinit, rasvaiset hampparit ja tosiaan en voi noita joka päivä vetää.

Minä laihdutin onnistuneesti niin että join viiniä ja söin makeaa joka päivä. En myöskään käyttänyt kevyttuoteita mistään, esim. juustoista. Syy että laihduin oli tietysti syödyt noiden ruokien pienet määrät: pieni makea jälkiruoka tai pari suklaapalaa jälkiruoaksi, yksi lasi viiniä päivittäin ruoan kanssa, täysrasvaista juustoa kourallinen kuutioina salaatiin joka muuten koostuu kasviksista. Mulla tämän viimeisimmän onnistuneen (pudotettu 22 kg) laihdutuksen erotti monesta epäonnistuneeseta yrityksestä juuri se, etten taistellut enää hyvän ruoan himojani vastaan ja kieltänyt itseltäni asioita. Ennen aina tein päätöksiä "en syö enää suklaata ennen kuin painan x kiloa" tai en juo enää viiniä jne, ja sitten muutaman viikon päästä itsekuri petti ja mässäsin senkin edestä. Nyt kun sai luvan kanssa päivittäin nauttia herkuista tuntui ettei laihduta ollenkaan vaan jopa ylellisesti herkuttelee.

t.ap

Vierailija
26/26 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten se 30 kiloo on päässyt kertymään lanteille? Ja toisaalta: kun ei mistään pidä niin äkkiäkös ne liikakilot siitä tippuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän