Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeaikaisia kokemuksia synnytyksen käynnistämisestä Naistenklinikalla?

Vierailija
09.08.2012 |

Löytyykö? Kerro ihmeessä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoina oli tarjolla ballonki tai cytotec. Valitsin ballongin. Vajaa vuorokausi sen kanssa ja sitten kalvojen puhkaisu. Ballongin jälkeen olin kolme senttiä auki.

Vierailija
2/5 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi! Joo, tuo ballonki kuulostaa miellyttävämmältä.

Lisääkin kokemuksia otetaan vastaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettiin käynnistämään ihan epäkypsästä tilanteesta 32. raskausviikolla, joten käytettiin Cytotecia kohdunsuulle. Taisin saada sitä kolmena päivänä, tai ehkä neljänä, kolme tai neljä kertaa päivässä. Viimeiseksi tehtiin vielä kalvojen puhkaisu. Synnytys oli viidentenä päivänä siitä, kun käynnistys aloitettiin.

Vierailija
4/5 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käynnisteltiin maaliskuussa tänä vuonna ballongilla. Lääkäri meinas asettaessaan sitä, että ei tuu auttaan, että paikat ois niin epäkypsät. Meni muutama tunti ja ballonki oli avannut 3cm ja tuli kätilön vetäessä ulos. Sain cytoteciä murusina, mutta ne ei auttaneet. Lopulta kalvojen puhkaisu, josta alkoi 30min päästä supistukset. 6h tästä oli vauva sylissä. Sain erittäin kokeneen kätilön, joka huomioi synnytyspelkoni loistavasti. Minulla oli traumoja kovista kivuista, joita en tällä kertaa joutunut kärsimään lainkaan. Sain petidiiniä ensin ja ilokaasua.. sekä epiduraalin + 2 lisäannosta. Nukuinb 6h synnytyksestä ainakin 2,5h. Kokemus oli loistava.

Vierailija
5/5 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ballogin laitto sattui. Se aiheutti kirvelyä emättimeen ja alavatsakipua. Tuli pois seuraavana päivänä ja sit puhkaistiin kalvot. Oksitosiinitippaa meni yli vuorokauden, sain infektion ja antibiootit ja lopulta sektiolla syntyi. Vauva oli lastenosastolla tipalla infektion takia 2vrk. Hirveä kokemus. Käynnistettiin kun olin niin väsynyt jo raskauteen h. 41+5 ja toivoin käynnistystä. Enpä tiennyt mitä toivoin.