Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te kaikki naiset, jotka haluaisitte kokeilla seksiä naisen kanssa

Vierailija
09.08.2012 |

Tiedän, että teitä täällä palstoilla pyörii, nuo keskustelut saavat aina paljon viestejä ihan meiltä tavallisilta äiti-ihmisiltä, jotka saatamme olla naimisissakin.

Minua kiihottaa aivan järjettömästi ajatus seksistä toisen naisen kanssa. Usein mietinkin, että miksi ihmeessä en kokeilisi. Mutta mitenpä kokeilet kun ei ole sitä jonka kanssa kokeilla? :) Eli löytyisikö täältä muita? Jos vielä sattuisi osumaan kohdalle joku samanhenkinen samalta alueelta, niin miksipä ei...? ;)

Minä olen 33-vuotias hoikka, kurvikas vaaleahiuksinen naimisissa oleva nainen pk-seudulta.

Muita??!

Kommentit (44)

21/44 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rohkeus puuttunut :( pientä säpinää on ollut muutamien naisten kanssa, mutta pitemmälle se ei ole johtanut... Ehkäpä vielä joskus ;)

Vierailija
22/44 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rohkeus meinaa pettää. Tuntuu, että naisetkin on yhtä ulkonäkökeskeisiä kuin miehetkin, eli pitää olla laiha, isotissinen, virheetön vartalon jne. Ja itse kun olen tavallistakin tavallisempi, vatsa on parin sektion jälkeen roikkuva ja rinnat kaukana kiinteistä parin imetyksen jälkeen. Silti haaveilen seksistä naisen kanssa. Oma mies fantasioi seksistä minun ja toisen naisen kanssa, mutta minua se ei kiinnosta ollenkaan. Jos olisin naisen kanssa, haluaisin tehdä sen ihan kahdestaan ja rauhassa.

Mistä ihmeestä näitä naisia löytää?

Täällä toinen samanlainen, samanlaisin miettein! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoi siitä, kun naispomoni lääppi pepulle. Aluksi ajattelin, että se oli vain sellaista kiusoittelua, mutta myöhemmin kuulin, että hän on bi. Seuraava kerta tapahtui, kun jäin ylitöihin ja pomo tuli ja alkoi kouria takaapäin minihameeni alta, kun olin kumartuneena scannerin päällä.

Siitä se alkoi. Nyt nuollaan toisiamme miltei joka päivä. Mieheni ei tiedä asiasta mitään. En tiedä olenko bi. En tunne pomoa kohtaan muuta kuin järjetöntä himoa.

Vierailija
24/44 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa on tosta viestistä,mut ajattelin silti kokeilla...kiinnostuin!pk seudulta,pieni,hoikka,ruskeasilmänen ja kaunis kuulemma:).yhden hyvän ystävän kanssa(naimisissa)oli kokeilu ja oli ihaninta mitä olen ikinä kokenut...

Vierailija
25/44 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla bi tai oikeastaan tykkään enemmän naisista. Olen kyllä naimisissa, mutta mies ei oikein enää kiinnosta. Olen seurustellut vuoden päivät toisen naimisissa olevan naisen kanssa. Koko juttu on ollut aivan ihana! Rakastan häntä ja hänkin sanoo rakastavansa minua. Tilanne on todella hämmentävä. Onneksi meillä kummallakaan ei ole lapsia. Luulen, että suhteemme johtaa kahteen avioeroon. Mies kyllä tietää suhteestani ja on alistunut. n 32 v

Vierailija
26/44 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eka krt elämässä laitan viestiä mihinkään keskustelupalstalle....mä olin tosi kauan naimisissa,mut nyt jälneenpäin tajunnut,että olin mitä ilmeisemmin ihastunut naiseen muutamankin kerran.en itse tajunnut,kunnes nyt kun olen eronnut ja mulla nyt lupa tehdä mitä itse haluan!!!ihan hirveän ihastunut vieläkin siihen mun ystävään,mutta se ei voi ajatellakaan,että oli muuta kuin kokeilu(surkeaa,mutta mun vain päästävä yli).nyt tajunnut,että jos myös seksi tuntuu tuolta naisen kanssa,niin naisen mä haluisin mun kumppaniksi(muutenkin kaikki muukin on helpompaa).

Vierailija
27/44 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen unohdin kertoa,etten ennen eroa miehestä sitä ajatellut...jotain muuta vain kaipasin aina ja kun sain olla naisen kanssa,niin se hellyys ja kaikki yllätti todella.en ikinä ole kokenut sellaista taivasta!ja hieman syyllisyyttä nyt tunnen kun mulla lapsia(aika isoja kyllä jo).mutta vaikka ajattelen kaikessa seurauksia ja syytä,niin en voi muuta kun silti todeta,että tämä on minun ainut elämä...

Vierailija
28/44 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,ettei sulla lapsia(siis lainausmerkeissä),mutta kyllä kun olet mua 10v nuorempi,niin kannattaa varmasti miettiä,että mitä haluaa ja mikä tekee onnelliseksi.se,ettei sulla ole lapsia vielä on hyvä.mä en tosiaan ole ennen tätä ole ollut millään palstoilla,mutta nyt olen.ja en itse kyllä voi kuvitellakaan "hakevani seuraa" miltään deittisaiteilta.tämä jo tuntuu hassulta tänne kirjoitella.mutta ihan tosissani haluisin löytää naisen,ihanan naisen.ei varmaan ihan paras paikka tämäkään,mutta tämän löysin kun surffailin ja tuntui nää jutut ehkä eniten järjellisiltä ja viestittelyt ei olleet ihan "kamalia.

Vierailija
29/44 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eka krt elämässä laitan viestiä mihinkään keskustelupalstalle....mä olin tosi kauan naimisissa,mut nyt jälneenpäin tajunnut,että olin mitä ilmeisemmin ihastunut naiseen muutamankin kerran.en itse tajunnut,kunnes nyt kun olen eronnut ja mulla nyt lupa tehdä mitä itse haluan!!!ihan hirveän ihastunut vieläkin siihen mun ystävään,mutta se ei voi ajatellakaan,että oli muuta kuin kokeilu(surkeaa,mutta mun vain päästävä yli).nyt tajunnut,että jos myös seksi tuntuu tuolta naisen kanssa,niin naisen mä haluisin mun kumppaniksi(muutenkin kaikki muukin on helpompaa).

Vierailija
30/44 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,ettei sulla lapsia(siis lainausmerkeissä),mutta kyllä kun olet mua 10v nuorempi,niin kannattaa varmasti miettiä,että mitä haluaa ja mikä tekee onnelliseksi.se,ettei sulla ole lapsia vielä on hyvä.mä en tosiaan ole ennen tätä ole ollut millään palstoilla,mutta nyt olen.ja en itse kyllä voi kuvitellakaan "hakevani seuraa" miltään deittisaiteilta.tämä jo tuntuu hassulta tänne kirjoitella.mutta ihan tosissani haluisin löytää naisen,ihanan naisen.ei varmaan ihan paras paikka tämäkään,mutta tämän löysin kun surffailin ja tuntui nää jutut ehkä eniten järjellisiltä ja viestittelyt ei olleet ihan "kamalia.

mutta aina miettii onko siellä todellisia ja "normaaleja" ihmisiä jotka hakee seuraa... täällä luulisi olevan ihan taviksia jotka haluaa kokeilla jotain uutta.

Kuten minä, edelleen ujosti hakien...

28

Vierailija
31/44 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen joka on ihan mukava ja osaa seksin sarallakin jo kaikkea... haluaisin kokeilla naista. Olen ollut vain yhden naisen kanssa...

ylipainoinen olen, mutta kyllä sitä voi paita päälläkin harrastaa seksiä jos läskit ällöttää :)

jos kiinnostaa niin ilmoita

TN33

Vierailija
32/44 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua vaalea,33v kokeilla!ruskeasilmäinen,hoikka,ikäistään(44v)reilusti nuoremmannäköinen (kauniskin:)eronnut äiti-ihminen haluis tosiaan kokea vielä sen ihanan tunteen,jonka sain yli vuosi sitten muutaman kerran ystävän kanssa kokea!se oli jotain niiiin ihanaa ja kaunista.ja asun siis pk seudulla.

Vierailija
33/44 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina miettii onko siellä todellisia ja "normaaleja" ihmisiä jotka hakee seuraa... täällä luulisi olevan ihan taviksia jotka haluaa kokeilla jotain uutta. Kuten minä, edelleen ujosti hakien... 28

Ja taidan pian laittaa viestiä ap:lle joka taisi laittaa sp osoitteensa...

27

Vierailija
34/44 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelin laittaa viestiä ap:)huvittavaa:).mutta voit kyllä mullekin laittaa,ei vain vielä ole tollasta anonyymiä meiliä(pitäisköhän perustaa).

Vierailija
35/44 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittele;)

27 (vaihdoin meilini: inkmic6@yahoo.fi)

Vierailija
36/44 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä nyt vaan ap:llekin viestiä ;) osoite löytyy tuolta aiemmin!

Vierailija
37/44 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

27

Vierailija
38/44 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen naisten välisestä sekstailusta kiinnostunu..

Vierailija
39/44 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydessään kuntosalilla huomanneensa pukuhuoneessa, että nähdessään kauniin naisen riisuuntuvan tunsi ihanaa kihelmöintiä jalkovälissä ja nännit menivät rusinaksi...

otti aika lailla rohkeutta häneltä kertoa asiasta ja sen jälkeen rouva todella sai munaa...

emme haaveile mistään ylläolevasta, mutta mua kiihottaa se, että tiedän naiseni kiihottuvan naisista :)

todella kiihottavaa!!!

Vierailija
40/44 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni on hieman ehkä pidättyväinen näissä asioissa ja sen vuoksi se olikin niin sairaan kiihottavaa, hän on jo 40 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän